کرمانشاه- ناظر گمرکات استان و مدیر گمرک کرمانشاه از آمادگی گمرکات استان کرمانشاه در راه اندازی رویه ورود و خروج سواری از مرز شوشمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر یکشنبه نشستی در محل حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه و با حضور ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه و دستگاه‌های متولی برگزار و چگونگی تردد خودرو سواری از مرز شوشمی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که با حضور معاون فرماندار شهرستان پاوه، نماینده کانون جهان گردی استان کرمانشاه، نماینده شرکت تارا سپهر و معاونین توسعه مدیریت و منابع و امور گمرکی گمرکات استان کرمانشاه برگزار شد، علی اصغر عباس زاده، ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه، ضمن اعلام آمادگی گمرکات استان برای برقراری این رویه در مرز شوشمی، اشاره‌ای به مزیت‌های اجرایی شدن این رویه در رونق تجارت و افزایش درآمد برای مردم منطقه نمود.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه گفت: اجرایی شدن این رویه در افزایش مبادلات تجاری استان تأثیر گذار خواهد بود و رونق بیش از پیشی به این مرز خواهد داد.

در این نشست حیدری، معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان پاوه اجرایی شدن این خواسته را از مطالبات مردم و مسئولین این شهرستان عنوان کرد.

وی افزود: تردد مسافر از مرز شوشمی مطالبه ۵۰ ساله‌ی مردم این شهرستان بود و به همت مسئولین استان راه اندازی شد و اکنون با راه اندازی رویه ورود و خروج سواری مسافرین از مرز شوشمی شاهد رونق و درآمد برای این شهرستان خواهیم شد.

گفتنی است برگزاری این جلسه در راستای اجرای مصوبات سفر مسئولین استان کرمانشاه با مسئولین استان حلبچه در سفر به کشور عراق در هجدهم مهرماه سال‌جاری بوده است که پس از بحث و تبادل نظر کاربردی بین حاضرین، مصوباتی، منعقد و مقرر گردید در اجرای آن تسریع و سرعت عمل لحاظ گردد.