رشت _ نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازنگری در ساختار بنیاد مسکن گفت: «طرح هادی» دغدغه اصلی روستاییان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید رحمت زاده ظهر یکشنبه در نشست معاونین بنیاد مسکن کشور با مجمع نمایندگان گیلان در رشت اظهار کرد: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از نهادهای مؤثر در راستای محرومیت زدایی و حل مشکلات مردم است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه اجرای طرح هادی اضافه کرد: در کنار تمام تلاش‌هایی که در بنیاد مسکن صورت می‌گیرد تعریف طرح هادی نام این نهاد را مخدوش کرده است.

رحمت زاده با بیان اینکه طرح هادی دغدغه اصلی روستاییان و مردم است، گفت: گره‌ها و مشکلات اصلی امروز در روستاها به طرح هادی بر می‌گردد و چندان به تغییر کاربری مربوط نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نگاه‌ها به طرح هادی در روستاها باید تغییر کنند، افزود: مردم به دنبال تغییر کاربری زمین مزروعی به مسکونی نیستند بلکه پیچیدگی‌های اداری طرح هادی آنها را آزار می‌دهد.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به مقوله مسکن محرومین اضافه کرد: ایجاد مسکن به ویژه برای محرومین یک وظیفه مبارک و مهم برای بنیاد مسکن است.

رحمت زاده با تاکید بر لزوم بازنگری در ساختار کلان بنیاد مسکن بیان کرد: برخی مصوبات مجلس هم مسیر را برای خدمت رسانی بنیاد مسکن طولانی کرده که باید اصلاح شود.