بندرعباس- عضو شورای شهر بندرعباس گفت: از دولت و استاندار هرمزگان درخواست داریم برای بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از ظرفیت تسهیلات صنایع استفاده کنند و در این امر مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصیب نظری ظهر یکشنبه در نطق پیش از دستور جلسه طرح سوال از شهردار بندرعباس اظهار کرد: حق ذاتی اعضای شورای شهر بندرعباس است که سوال کنند و حق ذاتی شهردار است که طبق قانون پاسخگوی اعضای شورا باشد و این موضوع را همه باید درک کنند.

وی افزود: همکاران ما اگر سوالی را مطرح کردند برای آینده شهر بندرعباس است و قطعاً پاسخگویی شهردار در همان راستا خواهد بود و منطق بر طرح سوال و پاسخ‌ها حاکم خواهد بود.

نظری در تذکری به دولت چهاردهم نیز عنوان کرد: استفاده از نیروهای ماندگار و نیروهایی که تعلق خاطر به هرمزگان دارند باید در دستورکار دولت چهاردهم قرار بگیرد و نباید اجازه داد لذت پست‌های شیرین استان هرمزگان نصیب مدیران پروازی شود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: دولت جدید باید نسبت به شهر بندرعباس نگاهی ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی و احیای بافت‌های فرسوده شهری داشته باشد از این رو از دولت و استاندار هرمزگان درخواست داریم برای بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از ظرفیت تسهیلات صنایع استفاده کنند و با تأمین زمین در جهت احیای بافت فرسوده شهری و بازگشایی معابر اقدام کنند.