خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از ثبت ۷۱ هزار و ۷۰۳ حادثه در حوزه آب و فاضلاب این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یاسر اکبریان در سخنانی با اشاره به اینکه مرکز ارائه خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب لرستان با شماره تماس ۱۲۲ به‌صورت شبانه‌روزی، پاسخگوی شهروندان در شهرها و روستاها است، اظهار داشت: مشترکین می‌توانند با اتصال به سامانه و انتخاب بخش موردنظر هرگونه موارد را شامل مشکلات شبکه مطرح کنند.

وی افزود: شهروندان مواردی مانند قطع و افت فشار آب، گرفتگی کنتور و شبکه، شکستگی و نشت شبکه توزیع، گرفتگی یا نشت شبکه فاضلاب، اعلام نارضایتی از کیفیت آب منزل، تمام درخواست‌های خدمات مشترکین، خرید انشعابات آب و فاضلاب، انتقاد یا شکایت از نحوه خدمات شرکت یا برخورد کارکنان، درخواست آب تانکری، فقدان دریچه منهول را از طریق شماره ۱۲۲ اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: همچنین شهروندان وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر می‌توانند با تماس با سامانه ۱۲۲، به‌صورت محرمانه انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب را گزارش کنند.

اکبریان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۴۷۱ هزار و ۵۶۶ تماس با سامانه گویا ۱۲۲ برقرار شده است: اظهار کرد: از این تعداد ۱۳۱ هزار و ۲۰۱ مورد مشکل خود را با اپراتور سامانه ۱۲۲ مطرح کرده‌اند.

وی تعداد حوادث ثبت شده از طریق تماس‌های تلفنی را ۷۱ هزار و ۵۴۵ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۶۲ هزار و ۷۰۳ مورد در حوزه آب و هفت هزار و ۲۱۷ مورد در حوزه فاضلاب بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: هزار و ۱۰۸ تماس گرفته شده با سامانه ۱۲۲ مربوط به امور مشترکین بوده است.