قم- تولیت آستان مقدس مسجد جمکران گفت: وظیفه دینی و شرعی کشورهای اسلامی و به ویژه مردم ایران پس از اعلام فرض مقام معظم رهبری است که به کمک مردم ستم دیده لبنان بشتابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی اکبر اجاق نژاد ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله که در جمکران برگزار شد، اظهار کرد: تمسک و آشنایی با قرآن همواره مورد تأکیدات مقام معظم رهبری بوده و این موضوع حتی در توصیه‌ای که به دانشجویان غربی داشته‌اند، متجلی است.

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران بیان کرد: با استناد به آیاتی از قرآن کریم، پذیرفتن حقیقت نشانه اهل تقوا است، بنابراین با خواندن قرآن با بسیاری از حقیقت‌ها برای انسان آشکار می‌شود.

وی ابراز کرد: امروز در کشور به لحاظ رسانه ضعیف هستیم ضمن اینکه تقویت این حوزه به همراه اطلاع رسانی بایستی تقویت شود.

حجت الاسلام اجاق نژاد با بیان اینکه بحث رسانه در سبک و سیره انبیا متجلی بوده است، عنوان کرد: امام حسین علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها در عاشورا با بیان خطبه‌هایی کوبنده پیام‌هایی را به جهان مخابره کردند و این امر مصداق کار رسانه است.

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران اذعان کرد: حقایق، مطالب، مفاهیم و مبانی دینی و چه بسا حقایق جهان باید از طریق رسانه به دنیا و مردم مخابره شود و این امر نیازمند تقویت این عرصه در کشورهای اسلامی است.

وی تصریح کرد: وظیفه دینی و شرعی ملت‌های مسلمان و به ویژه مردم ایران پس از اعلام فرض مقام معظم رهبری است که به کمک مردم ستم دیده لبنان بشتابیم و به آنها مدد برسانیم.

حجت الاسلام اجاق نژاد یادآور شد: ما ملت ایران همواره در کنار مردم فلسطین، لبنان، غزه و جبهه مقاومت ایستاده‌ایم و تا پای جان از آنها حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران خاطرنشان کرد: در دعاهایمان مردم لبنان، فلسطین، غزه و جبهه مقاومت فراموش نمی‌کنیم و همواره از آنان حمایت خواهیم کرد، هراسی به دل خود راه ندهند.