رشت- رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: انعکاس اخبار مجموعه مدیریت شهری موجب جلب اعتماد رشتوندان می شود.

‌به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر یکشنبه در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با مخاطب قرار دادن حسنی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت اظهار کرد: از سوی سازمان سیما و منظر کارهای خوبی در سطح شهر انجام شده و خلاهایی که در گذشته بسیار به چشم می‌خورد تا حدودی برطرف شده و البته معتقدم که شهر رشت به لحاظ سیما و منظر با شهرهای گردشگری فاصله فراوانی دارد و هنوز کارهای فراوانی در این حوزه می‌توانیم انجام دهیم.

وی با قدردانی از نگاه سازمان سیما و منظر به بناهای قدیمی رشت افزود: مسجد بادی الله از بناهای تاریخی رشت است که رئیس سازمان سیما و منظر با توجه به اهمیت تاریخی آن نسبت به رنگ آمیزی آن ورود کرده و انتظار می‌رود این نگاه تداوم داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه خبر احداث گلخانه برای شهرداری رشت رضایتبخش و همواره مورد تاکید تمامی اعضای شورا بوده است، گفت: تاکید دارم که سازمان سیما و منظر شهرداری رشت باید به سمتی برود که نه تنها تأمین کننده گل‌های مورد نیاز میادین و.. رشت باشد بلکه گل‌های مورد نیاز دیگر دستگاه‌ها را تأمین و از این راه به یک درآمد پایدار دست پیدا کند و این مهم به زودی محقق شود.

کارگرنیا با قدردانی از تلاش‌های روابط عمومی شورا، شهرداری رشت، خبرنگاران و صدا و سیمای مرکز گیلان بیان کرد: یقیناً انعکاس اخبار مجموعه مدیریت شهری موجب جلب اعتماد بیشتر شهروندان نسبت به عملکرد منتخبینشان در شورا و همچنین شهرداری رشت می‌شود.

لزوم توجه به سختی کار پرسنل شرکتی شهرداری رشت

«حسن کریمی کرنق» عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه تقاضا دارم مباحث سختی کار پرسنل شرکتی مورد توجه باشد اظهار کرد: بیمه تکمیلی نیز جزو دغدغه‌های پرسنل شهرداری است و به واسطه اینکه بخشی از هزینه بیمه تکمیلی از حقوق پرسنل کسر می‌شود تقاضا دارم این مسئله مورد توجه باشد و همچنین با توجه به در نظر گرفتن سختی کار پرسنل شهرداری رشت، به گونه‌ای عمل شود تا خدای ناکرده حقوقی از آنان تضییع نشود.

وی به مشکلات آسفالت محلات رشت اشاره کرد و گفت: چاله‌های سطح محلات رشت ناراحت کننده است و انتظار داریم پیمانکاری که فینشرهای مربوط به آسفالت را به سطح محلات می‌برد به خوبی مشکلات آسفالت را برطرف کند.

کریمی کرنق با اشاره به آسفالت محلات کم برخوردار رشت بیان کرد: از شهردار رشت بابت توجه به این مهم تشکر می‌کنم و تقاضا داریم همچنان از این بابت همراهی لازم را داشته باشند.