ارومیه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد روزانه حدود چهارهزار و ۵۰۰ مسافر از پایانه مرزی بازرگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج دست نشان در این زمینه اظهار کرد: مجموع تردد مسافر از پایانه مرزی بازرگان که یکی از مهمترین مرزهای زمینی کشورمان به سمت ترکیه و اروپاست، امسال ۲۱ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مجموع ترد مسافر از پایانه مرزی بازرگان در نیمه نخست امسال ۸۲۸ هزار و ۱۰۰ مسافر بوده و مجموع ناوگان مسافری تردد کرده از این پایانه نیز یک هزار و ۹۵۲ دستگاه ثبت شده است.

دست نشان ادامه داد: مجموع تردد ناوگان باری نیز ۱۰۳ هزار و ۷۹۴ دستگاه و مجموع تردد ترانزیتی هم ۲۴ هزار و ۵۹۵ دستگاه بوده است.

وی اظهار کرد: تلاش می‌شود تا با توسعه زیر ساخت‌ها و ارتقای کیفی خدمات، علاوه بر افزایش خدمت رسانی به مسافران، آمار ترانزیت نیز بیش از گذشته روند صعودی داشته باشد.

دست نشان با بیان اینکه پایانه مرزی بازرگان در بین ۶ پایانه مرزی استان دارای بیشترین عملکرد است، اظهار کرد: پایانه‌های مرزی پلدشت و تمرچین در رتبه‌های بعدی در تردد ترانزیت قرار دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند هر گونه شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.