اردبیل- مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: جشنواره پنجگانه به منظور تقویت و توسعه شبکه هنری بسیج در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مردانه بعد از ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر جشنواره تئاتر جشنواره پنجگانه در حوزه‌های دوسالانه عکس، فیلم، موسیقی و سرود و جشنواره تجسمات برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در راستای هنر افزود: هنری که در خدمت حق، انسانیت و درستی قرار داشته باشد ارزشمند محسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان اردبیل خاطرنشان کرد: این جشنواره‌ها به منظور تقویت و توسعه شبکه هنری بسیج به عنوان رکن فعالیت‌های تربیتی و هنری در بسیج بر اساس سند اعتلا فعالیت‌های درون شبکه‌ای در بسیج هنرمندان اجرا خواهد شد.

مردانه ادامه داد: تقویت و توسعه شبکه هنری انقلاب از اهداف این جشنواره بوده و به منظور تبیین مبانی نظری، شاخص‌ها و معیارهای انقلاب اسلامی مطابق با تدابیر امامی انقلاب برگزار می‌شود.

وی افزود: تمرکززدایی و هویت‌بخشی به فعالیت‌های هنری استان، جذب حداکثری و کیفی هنرمندان به منظور شناسایی و پرورش هنرمندان جوان انقلابی از دیگر اهداف این جشنواره است.