ارومیه- فرماندار میاندوآب گفت: از امروز دو بخش جدید «للکلو» و «گوگ‌تپه» در این شهرستان افتتاح و به تقسیمات کشوری در آذربایجان‌غربی اضافه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی بعد از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح دوبخش جدید در این شهرستان افزود: بخشداری‌های جدید «للکلو» و «گوگ‌تپه» در شهرستان میاندوآب افتتاح و ۲ بخش جدید به تقسیمات کشوری در آذربایجان‌غربی اضافه شد.

وی ادامه داد: بخشداری للکلو با ۲ دهستان چیلک و گرده‌رش از امروز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و «هادی مصور» نیز به عنوان بخشدار این بخش جدید معرفی شد.

رضایی افزود: امروز همچنین بخشداری «گوگ‌تپه» با ۱۴ روستا و ۲ دهستان زنجیرآباد و یاغلان‌تپه از امروز فعالیت خود را آغاز کرد و «تقی خلیلی» به عنوان سرپرست این بخشداری معرفی شد.

وی اظهار کرد: با معرفی این ۲ بخشداری جدید هم اکنون شهرستان میاندوآب دارای چهار بخش مرکزی، بکتاش، للکلو و گوگ‌تپه شده است.

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: هدف از دایر کردن بخش‌های جدید در این شهرستان، فراهم شدن فرصت مناسب برای بررسی مسائل و مشکلات مردم و پیگیری و بررسی سریع مصوبات شهرستانی و استانی در این مناطق است.