رشت _ نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد ضعیف در حوزه سرمایه گذاری گیلان گفت: درگیری‌های بین دستگاهی اشک روستائیان را در آورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم معصومی امروز یکشنبه در دیدار مجمع نمایندگان گیلان با استاندار اظهار کرد: گیلان ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف دارد که باید به آن پرداخته شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورود سیاست در اقتصاد سم است، گفت: ورود سیاست در اقتصاد در گذشته منجر به مشکلات و چالش‌هایی در گیلان شد.

معصومی با بیان اینکه ۴۰ درصد جمعیت گیلان در روستا متمرکز هستند، به تشریح مشکلات روستاییان پرداخت و بیان کرد: رسیدگی به مشکلات روستاییان و تأمین زیرساخت‌های روستا در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه درگیری‌های بین دستگاهی اشک روستاییان را در آورده است، افزود: برخی درگیری‌های بین منابع طبیعی و بنیاد مسکن به چالش بزرگی برای روستانشینان تبدیل شده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با انتقاد از عملکرد ضعیف در حوزه سرمایه گذاری اقتصادی در استان بیان کرد: در بخش سرمایه‌گذاری در گیلان بسیار ضعیف عمل شده است.

معصومی با بیان اینکه بسیاری پروژه‌های عمرانی در گیلان نیمه کاره رها شده است، گفت: بسیاری از شرکت‌های صنعتی و تولیدی در گیلان راکد و نیمه فعال است و باید چاره برای صنعت و تولید اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۲۰ واحد مسکونی و تجاری در حریق امامزاده ابراهیم شفت سوخت، افزود: تعدادی از مردم بعد از گذشت ۵ ماه همچنان در آلاچیق زندگی می‌کنند و شرایط مناسبی ندارند.