مشگین‌شهر _ رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین‌شهر گفت: فاطمه معصومه(س) پرچم تبیین درباره امامت و ولایت امام‌علی(ع) را برافراشت.

محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فاطمه معصومه (س) پرچم تبیین درباره امامت و ولایت امام‌علی (ع) را برافراشتند که مظهر دختر اجتماعی در معنای دینی و اسلامی هستند که در نهایت عفاف و حجاب، نقش اجتماعی آفریدند و این حضور مؤثر اجتماعی برای دختران و بانوان ما الگویی راهگشا و کاربردی است.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه (س) مظهر فضائل هستند ادامه داد: حضرت فاطمه معصومه (س) شخصیتی رفیع دارند به گونه‌ای که اهل بیت (ع) از ایشان، با جلالت و تکریم یاد کرده‌اند.

جعفری تصریح کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) مانند ستاره‌ای درخشان و گوهری گران‌بها در آسمان ایران اسلامی و قم می‌درخشد و روز به روز پرتو شعاع نورانی این فرزند امام، تابان‌تر و برکات آن بیشتر می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر با اشاره به اینکه بزرگترین عامل حجاب و عفاف پیش زمینه‌های تحقق و پیروزی و استمرار انقلاب است خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف مقوله‌ای شرعی و قرآنی است و جز زیرساخت‌های فرهنگی به‌حساب می‌آید چراکه برهنگی فرهنگی جامعه را به بی‌بند و باری و فساد می‌کشاند.

وی با اشاره به عبادت و پرهیزکاری حضرت معصومه بیان کرد: بانوان به تاسی از حضرت معصومه (س) در عمل به تکالیف خود می‌توانند به رتبه‌هایی از پاکی دست یابند و مادران خوبی باشند عفاف و حجاب در سیره حضرت معصومه (س) با وجود کاستی منابع و گزارشات تاریخی درباره زندگی و حیات کوتاه این بانوی بزرگ بهترین درس برای همه بانوان است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مشگین‌شهر گفت: از ویژگی‌های مهم حضرت معصومه (س)، کراماتی است که نه از زبان افراد عادی بلکه از زبان علما و مراجع نقل شده، آن بانوی ارجمند نه تنها خود عالمه بودند بلکه علما هم برای رفع مسائل علمی به محضر ایشان می‌رفتند.