دادستان عمومی و انقلاب تهران بر ضرورت تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های معوق تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، با حضور در دادسرای ناحیه ۲، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضائی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به مدیران، قضات و کارکنان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر لزوم تکریم مراجعان، تسریع توأم با دقت در رسیدگی به پرونده‌های قضائی، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

صالحی در این بازدید بر ضرورت تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده‌های معوق تأکید و دستورات مقتضی را صادر کرد.

دادستان تهران همچنین در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری ضمن ابلاغ سلام و تشکر ریاست قوه قضائیه، به درخواست‌ها و مشکلات آنان، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضائی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه همت خود را در جهت رسیدگی دقیق و سریع به پرونده‌ها مصروف دارند.

صالحی در دیدار چهره به چهره با تعدادی از مراجعان دادسرا از جمله در دو پرونده کثیرالشاکی، ضمن استماع اظهارات و مطالبات آنان، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

دادستان تهران در پایان این بازدید، به تعدادی از نیروهای دادسرای ناحیه ۲ که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.