کاشان - فرماندار کاشان گفت: کانون اصلاح و تربیت برای شمال استان اصفهان، در شهرستان کاشان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی شامگاه شنبه در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، خانواده و زنان شهرستان کاشان اظهار داشت: حق هر شهروند کاشانی استفاده از مشاوره مطلوب در دوره‌های مختلف زندگی است و این مهم باید به عنوان یک نیاز درک شود.

وی ابراز داشت: به منظور ساماندهی وضعیت کودکان و نوجوانان نیازمند اصلاح لازم است از این رو لازم اسن کانون اصلاح و تربیت برای شمال استان اصفهان، در شهرستان کاشان ایجاد شود.

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: برای ایجاد کانون لازم است مکان مناسب تعبیه و صرفاً نگهداری در آن صورت نگرفته و کار اصلی اصلاح و تربیت انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرم با افزایش نشاط اجتماعی در جامعه حاصل می‌شود و برای دریافت نتیجه مطلوب باید ایجاد نشاط به محله‌ها و به صورت مردمی در هر محله اجرایی شود.

محمدی فشارکی افزود: افزایش نشاط اجتماعی به صورت مستقیم بر تحکیم بنیان خانواده، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از افسردگی و خودکشی اثر دارد.

وی گفت: دستگاه‌ها و کلیه فعالین مؤثر در حوزه نشاط اجتماعی، از ملاحظه تراشی‌های اضافه خودداری نموده و با حفظ چارچوب، اصالت و عرف به کار خود بپردازند.