زنجان- مدیرکل هواشناسی زنجان از کاهش دمای هوای این استان طی چند روز آینده خبر داد و گفت: حداقل دما در مناطق سردسیر استان طی هفته آینده به صفر درجه سانتی گراد خواهد رسید.

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان اغلب مناطق استان صاف تا قسمتی ابری است و شاهد بارش باران پراکنده در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

وی از وقوع وزش باد شدید در استان خبر داد و بیان داشت: در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و بیان داشت: از چند روز آینده دمای استان به طور محسوسی کاهش می‌یابد و هوای سردی در استان حاکم می‌شود.

رحمان نیا تاکید کرد: حداقل دما در مناطق سردسیر استان طی هفته آینده به صفر درجه سانتی گراد می‌رسد که در این میان به کشاورزان توصیه می‌شود اقدامات حفاظتی را برای جلوگیری از خسارت به محصولات کشاورزی انجام دهند.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و یادآور شد: دمای فعلی شهر زنجان ۲۴ درجه سانتیگراد است که این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتی گراد کاهش یافته است.