مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم «سگ دست» در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم «سگ دست» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی افسون شکاری و کارگردانی تقی علی‌آبادی شامگاه یکشنبه ۲۲ مهر با حضور سازندگان فیلم، جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه توسط گروه سینمایی «هنر و تجربه» در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم افسون شکاری نویسنده و تهیه‌کننده فیلم «سگ دست» پس از خیرمقدم به حضار گفت: حدود ۳ سال پیش فیلم را با معضلات و مشکلات بسیاری ساختیم و ۳ سال طول کشید تا فیلم را به نتیجه و جایی که امروز هست، برسانیم. خداوند را شاکرم که در این سه سال کمک کرد تا ناامید نشویم.

افسون شکاری با تشکر از استادان و هنرمندانی که حضور داشتند، بیان کرد: این فیلم اولین تجربه ما در زمینه فیلم سینمایی بلند بود و قاعدتاً ایرادات و مشکلاتی دارد و خودمان نیز به این امر واقف هستیم و لیکن این گام‌های اول ما است و قدم اول همیشه در فیلمسازی سخت است. امیدوارم که در سال‌های بعد بتوانیم فیلم‌های حرفه‌ای‌تر، کارهای بهتر و نوآوری‌های خلاقانه‌تری داشته باشیم.

تقی علی‌آبادی کارگردان فیلم «سگ‌ دست» عنوان کرد: سال ۱۴۰۰ خانم شکاری به‌عنوان تهیه‌کننده ما را پذیرفتند و قبول کردند که در کنار فیلم باشند. بازیگران خوبی مثل آقای کامبیز امینی و خانم روناک پوریادگار لطف کردند جلوی دوربین ما آمدند.