کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر وظیفه‌ مسلمانان در ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم، گفت: سکوت در مقابل جنایات صهیونسیتی کمک و ایستادن کنار شیطان بزرگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی ظهر دوشنبه در همایش بین‌المللی امت مقاومت با موضوع مقاومت بروز قدرت ایمان که با حضور نمایندگانی از محورهای مقاومت و مسئولین و کارشناسان کشوری، استاندار و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در سالن اجتماعات برق برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وقایع اخیر در منطقه و تقدیم شهدای بسیار در راه اسلام امروز برگ مهمی از تاریخ در حال ورق خوردن است و منطقه در حال عبور از یک پیچ تاریخی و سرنوشت ساز است.

وی با اشاره به اینکه وقایع اخیر در منطقه و پیچ و خم‌های ایجاد شده آزمون الهی برای امت اسلامی است، افزود: در یک سوی این معرکه مظلوم‌ترین انسان‌ها و در یک سوی دیگر ظالم‌ترین افراد تاریخ، یک طرف ریا و نفاق و یک طرف خلوص ایمان و نهایتاً در یک استکبار جهانی و در سوی دیگر مظلومین قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه جبهه مقاومت، ملت مظلوم غزه، فلسطین و لبنان پیروز در آزمون بزرگ الهی هستند، تصریح کرد: بسیاری از حکام کشورهای اسلامی در این آزمون الهی مردود شدند و خود را به خواب زدند و در خواب عمیق هستند همچنین بسیاری از کشورهای اسلامی هنوز با صهیونیست مراوده اقتصادی داشته و امید است این همایش و خون‌های بر زمین ریخته حکام کشورهای اسلامی را از خواب بیدار کرده تا این غده سرطانی را محو کنیم.

محمدی رژیم صهیونیست را غده سرطانی و شیطان بزرگ دانست و خاطر نشان کرد: این غده سرطانی در مقابل حق قرار گرفته و در این عرصه همه مسلمان وظیفه دارند باید از مردم غزه، فلسطین و لبنان حمایت کنند چنانچه سکوت در این شرایط به معنی ایستادن در کنار ظالم و کمک به شیطان بزرگ است.

وی با تاکید بر پشتیبانی و حمایت از کشورهای مظلوم درگیر با اسرائیل، اضافه کرد: وظیفه همه ما کمک مالی، فکری و زبانی است که این همایش صدای بلندی برای جبهه مقاومت بوده که مسئولان و دانشگاهیان استان کرمانشاه آن را بلند کرده‌اند.