قم- سخنران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: طبق روایت تمام شیعیان از گوهر وجودی بانوی کرامت بهره‌مند و درب‌های بهشت از این حرم بر روی شیعیان گشوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید مهدی میرباقری در سخنرانی سالروز شهادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها در حرم مطهر بانوی کرامت، اظهار کرد: طبق روایت تمام شیعیان از گوهر وجودی بانوی کرامت بهره‌مند خواهند شد و درب‌های بهشت از این حرم بر روی شیعیان گشوده خواهد شد.

وی افزود: مسیری که رسول گرامی اسلام برای امت ترسیم کرده‌اند مسیر فتح است؛ اما این معنای آسان بودن مسیر نیست؛ بلکه همراه با سختی است.

میرباقری تأکید کرد: تمام تلاش شیطان معطوف بر این است که کاری کند ایمان مؤمن از بین برود درحالی‌که مسیر خداوند مسیر سختی‌ها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همراهی در این مسیر گاهی با گرسنگی، نقص اموال و … همراه است؛ اما خداوند به صابرانی که در این مصائب پایداری کنند بشارت داده است.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت اظهار داشت: امت صابر، جامعه پایدار و اهل استقامت می‌دانند که مقصد خداوند است و راه این مسیر همراه با سختی‌هاست.

وی یادآور شد: خام‌اندیشان و خوش‌خیالان که فکر می‌کنند با عافیت و راحتی می‌توان این مسیر را رفت دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند.

میرباقری در ادامه گفت: طی طریق الهی بدون عبور از ابتلائات ممکن نیست درحالی‌که امت‌های مؤمن گذشته نیز از متن فتنه‌ها عبور داده شده‌اند و هر کس از دل این ابتلائات سربلند بیرون آید پیروز شده است.

وی افزود: اگر قرار است بهشتی زندگی کنیم و جزو امت صالحه باشیم باید از دل این سختی‌ها عبور نمائیم.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: طبق روایت درهای بهشت در این حرم منور باز خواهد شد و تمامی شیعیان به واسطه شفاعت این بانوی بزرگوار داخل در بهشت خواهند شد.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی تأکید کرد: طرح خداوند برای امت اسلام بسیار بزرگ است و اگر کسی بخواهد با این طرح آشنا شود باید لوازم این طرح را درست بشناسد و خود را مقید به انجام آن‌ها بداند و اهل استقامت باشد.

میرباقری یادآور شد: کسانی که وارد فتنه‌های این دوران شوند و خود را عبور دهند به ساحل امن الهی و وادی نور خواهند رسید و کسانی که گرفتار موج شیطنت‌های طواغیت شوند و عافیت‌طلب باشند هیچگاه به مقصد نهایی نخواهند رسید.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت خاطرنشان کرد: اصل سختی این برنامه بر دوش اولیای الهی است و انبیای الهی و ائمه معصومین پرچم‌دار این طرح هستند.

میرباقری اظهار داشت: ائمه معصومین با صبوری و تحمل سختی‌ها و استقامت خود شیاطین را از امت اسلام دور می‌کنند و منطقه امن برای شیعیان ایجاد می‌کنند.

وی افزود: حرم قم در حقیقت حرم اهل‌بیت (ع) است و حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها پرچم‌دار این طرح در این حرم است و تمام شیعیان تحت اشراف شفاعت حضرت قرار خواهند گرفت.

میرباقری خاطرنشان کرد: کانون این حرم، وجود بابرکت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها است چراکه حضرت چراغ هدایتی است برای تمام شیعیان و تمام کسانی که وارد حرم می‌شوند توسط این بانوی کریمه تطهیر می‌شوند.