رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری متهمی که اقدام به فروش مواد روانگردان در غرب تهران می‌کرد، خبر داد و گفت: با تلاش ماموران از متهم ۳۷ کیلوگرم مواد روانگردان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با انجام رصدهای شبانه روزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط مأموران پایگاه دوم این پلیس مشخص شد یکی از سوداگران مرگ در غرب پایتخت اقدام به توزیع مواد روان گردان می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات غرب پایتخت شناسایی کنند.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت بیان داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری وی صادر شد. در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۳۷ کیلوگرم مواد روان گردان گل کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده به مقام قضائی ارجاع شد.

این مقام ارشد انتظامی در پلیس پایتخت تصریح کرد: متأسفانه با توجه به اینکه مصرف گل و ماریجوانا و تبلیغ گسترده آن در فضای مجازی به مصرف و اقبال آن به ویژه در بین جوانان دامن زده؛ به شهروندان یادآوری می‌کنیم به دلیل توهم زایی و اعتیادآوری، این نوع مواد روان گردان اثرات جبران ناپذیری را در روح و روان و جسم فرد مصرف کننده می‌گذارد.به همین منظور به خانواده‌ها هشدار جدی می‌دهیم و از آنها درخواست می‌کنیم حتماً درباره آثار و تبعات مخرب مصرف اینگونه مواد روان گردان با فرزندان خود صحبت کنند

سرهنگ باباپور در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ و یا مرکز دریافت گزارشات مردمی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به شماره ۶۳۹۸۴۶۱۸ و۶۳۹۸۴۶۳۷ گزارشات خود را با کارشناسان ما درمیان بگذارند.