ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است و می تواند در رقابت های لیگ نخبگان آسیا تیمش را همراهی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نیمار، ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان، در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۲۳ در جریان بازی تیم ملی کشورش برابر اروگوئه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی دچار پارگی رباط صلیبی شد. این آسیب پس از برخورد او با «نیکولاس د لا کروز»، هافبک تیم حریف، اتفاق افتاد و به دنبال این مصدومیت در ۲ نوامبر تحت عمل جراحی قرار گرفت و از آن زمان تا کنون در در هیچ مسابقه‌ای به میدان نرفته است.

این بازیکن برزیلی تا پیش از مصدومیتش در ۵ بازی برای الهلال به میدان رفت و در مجموع ۳۶۸ دقیقه بازی کرد (۳ بازی در لیگ و ۲ بازی در مسابقات آسیایی) که در این بازی‌ها یک گل برابر نساجی به ثمر رساند و ۳ پاس گل هم ثبت کرد.

پایگاه خبری «ESPN» اسپانیا در خبری اعلام کرد که مصدومیت نیمار به پایان رسیده است و این بازیکن برای دیدار آتی الهلال برابر العین در لیگ نخبگان آسیا می‌تواند با تصمیم «خورخه خسوس» به میدان برود.

لازم به ذکر است که نیمار به دلیل مصدومیت در لیست الهلال برای بازی‌های لیگ عربستان حضور ندارد اما سرمربی الهلال نام او را در لیست آسیایی این تیم قرار داده است.