اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: هوای خنک پاییزی طی امروز و فردا در اکثر مناطق استان اردبیل به حاکمیت خود ادامه خواهد داد.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر پایه‌ی آخرین خروجی مدل‌های عددی پیش بینی وضع هوا، جو استان تا پایان هفته جاری همچنان ناپایدار است و هوای خنک پاییزی طی امروز و فردا در اکثر مناطق استان اردبیل به حاکمیت خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه تا قبل از ظهر روز پنجشنبه با توجه به تداوم جریانات شمالی که با رطوبت خزری نیز همراه است، افزود: آسمان اکثر مناطق استان نیمه ابری تا ابری، گاهی با رخداد مه و بارش خفیف باران و باران‌ریزه به ویژه در نواحی شمالی و شرقی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از بعدازظهر پنجشنبه با تغییر جهت جریانات جوی و جنوبی شدن آن، همچنان ناپایداری‌ها در استان ادامه می‌یابد و رخداد بارش غالباً به صورت رگبار باران و رعدوبرق خواهد بود.

کوهی با اشاره به اینکه طی روزهای پنجشنبه و جمعه در نواحی مرکزی و جنوبی شاهد وزش باد گرمیج خواهیم بود، خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه (۲۵ مهر) دما روندی افزایشی به خود خواهد گرفت و طی روزهای پنجشنبه و جمعه این افزایش دما محسوس‌تر خواهد بود.