در حکمی از سوی رئیس سازمان محیط زیست ، هادی کیادلیری سرپرست معاونت آموزش و مشارکت های مردمی این سازمان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکمی از سوی شینا انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت هادی کیادلیری به عنوان سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

در متن این حکم اینچنین آمده است:

با سلام و احترام؛

نظر به شایستگی‌های عمومی و تخصصی و تجربه‌های مدیریتی جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن پایبندی به گفتمان دولت چهاردهم، رعایت اصولی چون توافق‌سازی، تخصص‌گرایی، جلب مشارکت مردمی، شفافیت و پیشگیری از تعارض منافع و فساد را در طول دوره مسئولیت‌تان مورد توجه قرار دهید.

همچنین لازم است به منظور انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست، تکالیف برنامه هفتم توسعه کشور و سایر قوانین و اسناد بالادستی برنامه عملیاتی این حوزه را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه و ارائه نمایید.

بازنگری شیوه‌نامه همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد با هدف افزایش شفافیت، گستردگی بیشتر و هدفمندشدن همکاری‌ها، تدوین شیوه‌نامه جلب همکاری‌های مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه محیط زیست به منظور پیشگیری از فساد و رعایت موازین محیط زیستی، تقویت همکاری با نهادهای آموزشی و علمی، همکاری مستمر با سایر معاونت‌ها به منظور تهیه پیوست اجتماعی و آموزشی طرح‌های مهم سازمان و توجه به توان‌افزایی بدنه کارشناسی، جانشین‌پروری و استفاده از ظرفیت‌های تخصصی همکاران سازمان در برنامه عملیاتی آن معاونت مورد انتظار است.

از درگاه خداوند متعال برای شما موفقیت و بهروزی آرزومندم.