شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» ضمن اذعان به توانمندی‌های حزب‌الله لبنان حمله پهپادی دیشب مقاومت اسلامی به جنوب حیفا را تنها یک نمونه از این توانمندی‌ها عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین گزارش شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» را در خصوص عملیات شب گذشته حزب‌الله لبنان علیه پادگان آموزشی تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب حیفا منتشر کرد.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» در این گزارش اعلام کرد: در روزهای اندک گذشته مسئولان اسرائیلی گفتمانی متکبرانه و پر رجز را تحت این عنوان که «حزب‌الله از هم فرو می‌پاشد» آغاز کردند، اما واقعاً شگفت‌آور است که این مسئولان هیچ چیز را یاد نمی‌گیرند.

این شبکه صهیونیستی با اشاره به توانمندی‌های بالای حزب‌الله لبنان بیان کرد: حزب‌الله در تسلیحات پرشمار خود توانمندی‌هایی نامحدود دارد.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» تاکید کرد: ورود شب گذشته پهپاد به مرکز «اسرائیل» و حمله به مرکز و حیفا تنها نمونه‌ای از این توانمندی‌هاست و موارد بیش‌تری از این توانمندی‌ها در آینده نمایان خواهد شد.

گفتنی است حزب الله لبنان شب گذشته در عملیاتی گسترده مرکز آموزش و نگهداری ۷۲۰۰ و پادگان آموزشی تیپ گولانی در جنوب حیفا را هدف حملات پهپادی قرار داد؛ عملیاتی که بازتاب گسترده آن در رسانه‌های مطرح جهان، از گستردگی و شدت خسارت و تلفات قابل توجه رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

پس از این عملیات، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حداقل ۴ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند و روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نیز به نقل از سازمان‌های امدادی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۶۷ نفر در این حمله مجروح شده‌اند.