قم- امام جمعه قم گفت: رژیم صهیونیستی همواره سعی داشت تا با ارتباط گیری با کشورهای مسلمان و ایجاد تفرقه بین امت‌های اسلامی، جمهوری اسلامی را منزوی کند که خوشبختانه ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با نمایندگان عتبه حسینی اظهار کرد: تأخیر در نصرت‌های الهی را باید به فال نیک بگیریم، زیرا از درایت حکمت پروردگار آگاهی نداریم.

امام جمعه قم بیان کرد: مؤمنان گاهی در جنگ‌ها به سبب طولانی شدن مبارزات به فضائل و تجربه‌هایی دست پیدا می‌کنند و این مسأله نیز در دوران انقلاب مشهود بوده است.

تولیت حرم بانوی کرامت ابراز کرد: خداوند فقط از چهره خبیث نااهلان و دشمنان اطلاع دارد و این وجه در جنگ نمایان می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در جبهه مقاومت و حمایت از مردم فلسطین افرادی دشمن در جامه دوست بودند که از رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و بدکاران عالم حمایت کردند.

وی ادامه داد: حتی دشمنان نسبت به مرجع عظیم‌الشأن آقای سیستانی تبلیغات مسموم کرده بودند و به‌گونه‌ای وانمود می‌کردند که آقای سیستانی هیچ موضعی نسبت به دشمنان ندارد؛ اما با افشای نقشه ترور آقای سیستانی در اتاق جنگ اسرائیل معلوم شد که دشمنان چه نقشه‌های شومی را تدارک دیده‌اند.

آیت الله سعیدی یادآور شد: حماسه طوفان الاقصی نقشه‌های رژیم صهیونیستی و موالی‌اش را خنثی کرد و این اقدام موجب بی‌حیثیتی این رژیم در تمام دنیا شد.

امام جمعه قم گفت: رژیم صهیونیستی همواره سعی داشت تا با ارتباط گیری با کشورهای مسلمان و ایجاد تفرقه بین امت‌های اسلامی، جمهوری اسلامی را از ریل خود خارج کند و به انزوا بکشاند که ناکام ماند.

تولیت حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: دولت‌های مسلمان باید اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده و با همدیگر به یاری مظلومان فلسطین و غزه بشتابند تا نصرت الهی نیز شامل حال آن‌ها شود.