اهواز _ سردار شاهوار پور گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بسیج سازندگی در ۲ بخش در۲ بخش جاده و آب روستایی فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز دوشنبه در حاشیه نشست قرارگاه عمرانی امام حسن مجتبی (ع) که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد بیان کرد: در ادامه اقدامات محرومیت زدایی، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بسیج سازندگی در دو بخش در حال پیگیری هستند؛ یک بخش مسئله جاده و بخش دیگر آب روستایی است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه در بخش جاده، مسیری را در شمال خوزستان در منطقه دزفول در حال پیگیری داریم افزود: رئیس جمهور شهید از منطقه احمدفداله که جاده بسیار صعب العبوری دارد بازدید داشتند.

وی گفت: بخشی از جاده زیرسازی و آسفالت شده، بخش دیگر نیز باقی مانده است.

سردار شاهپور با اعلام اینکه با توجه به طرحی که دولت‌ها برای رفع محرومیت دارند برای ادامه کار، هماهنگی‌های مجدد و بررسی موانع نیاز به تشکیل جلسه وجود داشت، عنوان کرد: جلسه با حضور استاندار و دستگاه‌های مرتبط تشکیل و مقرر شد کار را به جایی برسانیم که بخشی از رضایتمندی مردم حاصل شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: سالند ارتفاع بسیار صعب العبوری داد اما ما از این مسیر عبور کرده و ۲۸ کیلومتر ار را انجام داده‌ایم که امیدوار هستیم با تأمین اعتبارات و رفع موانع پیش رو، کار انجام و رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

وی به مسئله آب روستایی اشاره و اظهار کرد: قرارگاه محرومیت سپاه حضرت ولیعصر (عج) و نیروی زمینی سپاه با محوریت قرارگاه کربلا کل استان طرح‌هایی را آغاز کرده‌اند.

به گفته فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، لوله‌های اصلی، مخازن و حفر چاه در دستور کار قرار گرفت. همچنین بخش‌های قابل توجهی از پروژه‌ها انجام شده است.

سردار شاهپور اضافه کرد: در ۲۰ نقطه از استان کار را آغاز کرده‌ایم البته موانعی داشته‌ایم که بخشی از آنها مسائل محیط زیستی و بخشی دیگر اعتباراتی بوده است که باید تأمین آنها صورت گیرد.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۷۶ کیلومتر لوله با سایزهای مختلف احداث شده است. انشاالله با تأمین اعتبار و رفع موانعی که پیش رو پروژه‌ها است بتوانیم کارها را به سامان برسانیم. در جلسه امروز نیز مقرر شد مک صورت گیرد تا بتوانیم پروژه‌ها را برای حل مشکلات آب مردم در روستاها دنبال کرده و به نتیجه برسانیم.