حزب‌الله لبنان از حملات موشکی پیاپی خود به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و هدف قراردادن تانک‌های متجاوز دشمن صهیونیست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی و مرزهای جنوبی لبنان هدف حملات موشکی پیاپی قرار داده است.

بر اساس این بیانیه‌ها حزب‌الله لبنان تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در خله ورده، شرق شهرک مرکبا، موضع صهیونیستی المرج، موضع صهیونیستی الرادار در مزارع اشغالی شبعا، موضع صهیونیستی رویسات العلم در تپه‌های اشغالی کفرشوبا، مزرعه برختا در مزارع اشغالی شبعا و شهرک‌های صهیونیست‌نشین مرگلیوت و المناره هدف حملات موشکی قرار داده است.

همچنین تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین «مسکاف عام» نیز هدف حملات توپخانه‌ای رزمندگان حزب‌الله لبنان قرار گرفت.

علاوه بر این اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان در یکی از بیانیه‌های خود اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۶:۴۵ شامگاه روز دوشنبه چهاردهم اکتبر ۲۰۲۴ هنگام پیشروی ۳ تانک مرکاوای دشمن اسرائیلی در اطراف شهرک عیتا الشعب، این تانک‌ها را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار دادند و به صورت مستقیم تلفاتی را به آن‌ها وارد آوردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: پس از این عملیات زبانه‌های آتش در این ۳ تانک شعله‌ور شد و رزمندگان مقاومت اسلامی خدمه آن‌ها را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر تاکید کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن و در واکنش به حملات وحشیانه «اسرائیل» به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۶:۲۰ شامگاه روز دوشنبه چهاردهم اکتبر ۲۰۲۴ شهر اشغالی صفد را با شمار زیادی موشک هدف قرار دادند.

گفتنی است حزب‌الله لبنان تاکنون ۳۰ بیانیه را در خصوص حملات روز جاری رزمندگان مقاومت اسلامی به نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در سرزمین‌های اشغالی صادر کرده است.