نشست هم اندیشی اساتید و مربیان کانون ۱۴ معصوم (ع) مهد قرآن استان تهران با حضور سید محمود چاوشی مدیر عامل و محمود کریمی معاون آموزش مؤسسه کشوری مهد قرآن در محل کتابخانه دفتر مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هم اندیشی اساتید و مربیان کانون ۱۴ معصوم (ع) مهد قرآن استان تهران با حضور سید محمود چاوشی مدیر عامل و محمود کریمی معاون آموزش مؤسسه کشوری مهد قرآن در محل کتابخانه دفتر مرکزی برگزار شد.

زهرا نادری (تاجیک) مدیر مجمع مرکزی و کانون مهد قرآن ۱۴ معصوم (ع) ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های آموزشی حفظ و مفاهیم قرآن توسط اساتید و مربیان این کانون، گفت: ضرورت بهره مندی و بکارگیری تجارب مربیان موفق، ایجاد جذابیت‌های آموزشی و رفتاری برای جذب حداکثری قرآن آموزان در رده‌های سنی مختلف و مقاطع تحصیلی از ویژگی‌های دوره‌های کانون ۱۴ معصوم (ع) موسسه مهد قرآن است.

وی ادامه داد: طی ۳۲ سال فعالیت، با تلاش خالصانه و خستگی ناپذیر مربیان و به صورت فی سبیل الله بیش از دو هزار قرآن آموز تحت آموزش جامع قرآن با محوریت حفظ و مفاهیم قرار گرفته اند و تربیت ۱۴۲ حافظ کل قرآن از افتخارات این کانون است. در حال حاضر ۲۴ مربی، تعداد ۲۸۲ قرآن آموز در رده‌های مختلف سنی و تحصیلی با روش‌های مؤسسه مهد قرآن تحت آموزش قرار دارند.

در ادامه سید محمود چاووشی مدیر عامل مؤسسه با تقدیر از تلاش‌های اساتید و مربیان گرانقدر کانون ۱۴ معصوم برای رشد و شکوفایی حافظان قرآن با بیان آیه ۳۰ سوره فصلت گفت: نشر و توسعه فرهنگ قرآن در جامعه جهاد اکبر است و مربیان در خط مقدم این جهاد بزرگ هستند.

کریمی در سخنانی گفت: مربیان در کلاس‌ها علاوه بر حفظ به بیان نکات تدبری با موضوعات روز جامعه و با استفاده از آیات و روایات بپردازند.

زکیه عبداللهیان مدیر کل مرکز فرهنگی بانوان قرآنی که به عنوان میهمان ویژه در جمع اساتید و مربیان حضور داشت طی سخنانی، خانواده بزرگ مؤسسه کشوری مهد قرآن را با قدمت بیش از ۳۳ سال فعالیت در عرصه حفظ و فهم قرآن در جامعه از برکات بزرگ نظام جمهوری اسلامی برشمرد و از تلاش ارزشمند اساتید و مربیان این مؤسسه در نشر و توسعه فرهنگ قرآن در جامعه ستایش کرد.