اصفهان- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از انعقاد توافقنامه برای خرید ۵۰ دستگاه تاکسی برقی در این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پرورش با اعلام این خبر گفت: تنها خودرویی که مجوز شورای عالی ترافیک برای فعالیت در ناوگان عمومی را دارد و پلاک شده است، خودروی جک. ای ۵۰ است که با مبلغ یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه اصفهان دومین شهر کشور است که در زمینه خرید تاکسی برقی اقدام کرده است، افزود: با حمایت دولت، شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به‌عنوان تسهیلات بلاعوض به متقاضیان تاکسی برقی پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: آئین‌نامه واگذاری تاکسی‌برقی تصویب شد و رانندگانی که حداکثر سن آن‌ها ۵۵ سال باشد و حداقل پنج سال سابقه رانندگی ممتد با تاکسی داشته باشند، می‌توانند برای اطلاع از شرایط اختصاصی و عمومی این آئین‌نامه به کانال ایتای سازمان به نشانی http://news%20taxi/ مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این تاکسی‌های برقی دارای ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی شرکت مربوطه است که با نرخ بهره حداکثر هشت درصد ارائه می‌شود، گفت: سایر شرایط خودرو در کانال ایتا توضیح داده شده است و رانندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به سازمان تاکسیرانی واقع در پل تمدن مراجعه و از شرایط اطلاع پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه تحویل خودروها از سوی شرکت ۶۰ روز پس از تکمیل وجه انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعداد خودروهای برقی محدود است، اولویت با رانندگانی است که زودتر نسبت به ثبت درخواست اقدام کند.