بوشهر- فرماندار دیلم گفت: اداره استاندارد باید با نظارت دقیق بر واحدهای تولیدی و خدماتی مشمول مقررات استاندارد، موجبات اعتماد مردم به این علامت حیاتی را بیش از پیش فراهم سازد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی صبح سه شنبه در نشست با رئیس و کارکنان اداره استاندارد شهرستان دیلم به مناسبت هفته استاندارد ضمن تبریک این هفته و قدردانی از زحمات، پیگیری‌ها و فعالیت‌های این اداره در شهرستان با اشاره به نقش مهم استاندارد در جامعه افزود: اداره استاندارد باید با نظارت دقیق بر واحدهای تولیدی و خدماتی مشمول مقررات استاندارد، موجبات اعتماد مردم به این علامت حیاتی را بیش از پیش فراهم سازد.

فرماندار شهرستان دیلم در ادامه به اهمیت استاندارد اشاره کرد و گفت: استاندارد یکی از مؤلفه‌های مهم زندگی امروزه به شمار می‌رود که از حقوق مادی و معنوی مصرف کنندگان صیانت می‌کند.

وی افزود: استانداردها راه مهمی برای تضمین ایمنی و کاهش خطرات و توجه به حقوق شهروندی و باعث اعتماد و اطمینان خاطر مشتریان و مصرف کنندگان است.

مهدی خلفی رئیس اداره استاندارد شهرستان دیلم در این نشست به بیان اهداف و برنامه‌های این اداره پرداخت و ضمن تشریح وظایف، مسئولیت‌ها و اختیارات قانونی اداره استاندارد، گزارشی از فعالیت‌های این اداره در زمینه‌های مختلف ارائه کرد.