نماینده ولی فقیه گفت: مقاومت تا نابودی دشمن لحظه ای کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در آئین تشیع شهید عباس نیلفروشان که در میدان آئینی امام حسین (ع) تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: حاج عباس شما عالی‌ترین رتبه را دریافت کردی بر تو مبارک باد، تو آرزو می‌کردی در نبرد با رژیم صهیونیستی به شهادت برسی بر تو مبارک باد.

وی با اشاره به همزمانی شهید نیلفروشان و شهید سید حسن نصرالله گفت: تو وقتی دیدی این سید مقاومت تو را می‌خواهد سرو از پا نشناختی و به کمک سید حسن نصرالله شتافتی و تا آخر با او بدی و در شهادت هم شریک سید حسن بودی بر تو این شهادت مبارک باد.

حجت الاسلام حاجی صادقی شهادت را آرزوی رزمندگان دانست و گفت: از هرکدام از این فرماندهان سوال کنی بزرگترین آرزوی شخصی آنها شهادت است اما اگر می‌خواهند مکتب آنها را از بین ببرند باید بدانند که با شهادت مکتب شهدا زنده‌تر می‌شود، آیا مکتب امام حسین (ع) با شهادتش زنده‌تر نشد. دشمن بداند که مقاومت با شجاعت بر سر او می‌زند و تا نابودی او لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دادن جان و معامله با خدا بزرگترین مأموریت مجاهدان راه حق و حقیقت است، شهادت هدیه الهی است و حاج عباس علمدار سید حسن نصرالله بود و سراسر وجود او سرشار از مجاهدت و عشق به مقاومت بود او شخصیتی کم نظیر اما در عین حال چهره‌ای آرم و روحی بزرگ داشت.

وی ادامه داد: در محضر این شهید پیمان می‌بندیم که فرمانبری مطلق از ولایت داشته باشیم و تا نابودی رژیم کودک کش و برپا کردن پرچم حق هرگز از جهاد و مبارزه و سربازی رهبرمان دست بر نمی‌داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: رهبر عزیز ما فرمودند من عزادارم اما عزاداری از جنس حرکت و مبارزه، ما مردم در این مراسم و در حضور این شهید بزرگوار پیمان می‌بندیم که ای رهبر عزیز ما اهل کوفه و مدینه نیستیم و تا پای جان و نابودی ظالم ایستاده ایم و نماز جمعه را به امامت شما در مسجد الاقصی برگزار خواهیم کرد.

ادامه دارد..