شیراز- استاندار فارس با بیان اینکه در شرایط فعلی، وفاق ملی یکی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر است، گفت: هیچ نگاه حزبی و جناحی در مدیریت استان وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی امیری در دیدار با رئیس کل جدید و سابق دادگستری استان فارس و جمعی از مسئولان قضائی استان، با بیان اینکه پیشنهادات متعددی برای خدمتگزاری به مردم، از جانب دولت وفاق ملی وجود داشته است، گفت: مشکلات استان را می‌شناسم و تلاش می‌کنم تا محبت مردم استان فارس را جبران کنم، لذا به همکاری همگان نیاز دارم.

وی ادامه داد: ذاتاً همه افراد را دوست دارم؛ معمولاً در هر فردی یک ویژگی خاص پیدا می‌کنم و به سبب آن دوستشان دارم چرا که معتقدم بندگان خداوند دارای کرامت ذاتی هستند.

امیری بر ارتقای جایگاه ارزشمندی مردم تاکید کرد و تحقق آن‌را منجر به توسعه کشور در ابعاد گوناگون دانست و افزود: در شرایط فعلی، وفاق ملی یکی از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر است پس، بدون هیچ نگاه حزبی بنا دارم در مدیریت استان از همه سلایق که به گفتمان رئیس جمهور اعتقاد دارند، استفاده کنم.

وی در ادامه حاکمیت قانون و ضرورت عملیاتی کردن آن را مورد توجه قرار داد و گفت: بخش قابل توجهی از حاکمیت قانون با کمک دستگاه قضائی امکان‌پذیر می‌شود؛ اگر در کشوری حاکمیت قانون وجود نداشته باشد، شایسته‌سالاری، مردم‌سالاری، پیشرفت و توسعه محقق نمی‌شود.