دانشگاه خوارزمی زمانبندی و نحوه ثبت نام خوابگاه ورودی های جدید کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت دانشجویی دانشگاه خوارزمی زمانبندی و نحوه ثبت نام خوابگاه ورودی های جدید کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را اعلام کرد. دانشجویان غیر بومی روزانه ورودی جدید در مقطع کارشناسی در سال تحصیلی ۱۴۰۴ ۱۴۰۳ ضروری است پس از تکمیل ثبت نام آموزشی از تاریخ ۱۴۰۳٫۷٫۲۷ با رعایت مراحل زیر بصورت غیر حضوری نسبت به ثبت نام و ارائه درخواست خوابگاه اقدام کنند تا همزمان با شروع ترم تخصیص خوابگاه به دانشجو با سهولت انجام پذیرد قبل از ورود به مراحل ثبت نام خوابگاه نکات مهم زیر یادآوری می شود:

خوابگاه فقط به دانشجویان روزانه غیر بومی ورودی جدید تعلق می گیرد لذا با توجه به محدودیت های موجود دانشجویان بومی (ساکن استان تهران و استان البرز) و دانشجویان نوبت دوم (شبانه) امکان ثبت نام ندارند.

داشتن شماره حساب و شبای بانک مورد تایید دانشگاه و شماره همراه به نام دانشجو در فرایند ثبت نام خوابگاه الزامی است.

اتاقها دارای تخت و کمد بوده و تهیه تمامی لوازم شخصی از جمله پتو تشک و سایر موارد به عهده خود دانشجو است.

همانطور که در دفترچه کنکور سراسری اعلام شده بود به دانشجویان دختر مقطع کارشناسی ورودی جدید بومی غیر بومی روزانه و شبانه که محل تحصیل آنها در پردیس تهران است ،خوابگاه تعلق نمی گیرد.

ضروری است تمامی دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس https://refah.swf.ir/ نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند. متقاضیان واجد شرایط جهت ثبت نام حضوری و اخذ مجوز اسکان در خوابگاه از تاریخ ۱۴۰۳٫۷٫۲۸ تا ۱۴۰۳٫۸٫۱ به تفکیک محل تحصیل کرج یا تهران به آدرس های ذیل مراجعه کنند:

پردیس کرج مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات در کرج (سایت کامپیوتر). پردیس تهران اداره امور خوابگاه ها واقع در ساختمان اداری سمیه (نبش تقاطع خیابان سمیه و خاقانی)

درگاه واریز اجاره بهای خوابگاه صرفاً از طریق سامانه یکپارچه صندوق رفاه خواهد بود که پس از تعیین اتاق توسط سرپرستان خوابگاه ها توسط دانشجو در همان سامانه در قسمت پرداخت بدهی بصورت اینترنتی صورت می پذیرد داشتن کارت بانکی و رمز دوم اینترنتی الزامی است.