همدان ـ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان: هرگونه فعالیت در حمایت از رژیم صهیونیستی جرم است،با مجرمان حوزه سایبری برخورد قاطعانه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی و تشدید شرارت‌های این رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه، دکتر عباس نجفی، هشدار داد و اظهار کرد: بر اساس نص صریح ماده ۶ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت مصوب سال ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی، هرگونه همکاری اطلاعاتی یا جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی در حکم محاربه و افساد فی‌الارض می‌باشد و مرتکبین به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

وی با اشاره به ممنوع بودن هرگونه تبادل اطلاعات با افراد وابسته به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: همچنین بر اساس ماده ۷ قانون ذکر شده، هرگونه همکاری، تعامل، توافق سیاسی یا تبادل اطلاعات با نهادها و افراد رسمی و غیررسمی وابسته به رژیم صهیونیستی ممنوع بوده و مرتکبین به مجازات حبس تعزیری درجه چهار و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان ضمن تاکید به برخورد قاطعانه با مجرمینی که از هر طریقی رژیم غاصب صهیونیستی را تقویت کنند، گفت: بر اساس ماده ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، هرگونه اقدامی از قبیل امنیتی، نظامی، سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای، تبلیغی، مساعدت اقتصادی و مالی مستقیم و غیرمستقیم آگاهانه در جهت تأیید یا تقویت و تحکیم رژیم صهیونیستی، ممنوع بوده و مرتکبین به مجازات حبس تعزیری درجه پنج محکوم خواهند شد.

وی یادآور شد: ضابطین مکلف‌اند نسبت به رصد فضای مجازی و حقیقی مستمرا اقدام و در صورت مواجهه با هماهنگی این دادستانی برخورد قاطع صورت گیرد.