دو تیم شهرداری گرگان و طبیعت که برگزارکننده فینال فصل گذشته رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بودند، در هفته دوم فصل جدید این رقابت‌ها رو در روی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جدید لیگ برتر بسکتبال اگرچه همچنان درگیر حواشی است اما قرار است روز پنجشنبه با برگزاری دیدارهای هفته دوم پیگیری شود.

با وجود صحبت های مطرح مبنی بر بازگشت ذوب آهن و حتی توافقی که میان مسوولان این تیم با برخی بازیکنان بدون قرارداد بسکتبال شده است، این هفته از مسابقات هم مانند هفته نخست بدون حضور این تیم برگزار می شود.

در این هفته از مسابقات دو تیم شهرداری گرگان و طبیعت اسلامشهر در سالن امام خمینی (ره) گرگان رو در روی هم قرار می گیرند و این مهمترین دیدار هفته دوم است.

آخرین دیدار دو تیم مربوط به چهار ماه پیش و برگزاری پنجمین و آخرین فینال فصل گذشته لیگ برتر می شود؛ جایی که در دیداری پرحاشیه و جنجالی در گرگان، طبیعت برای سومین بار حریف خود را در سری دیدارهای فینال شکست داد و اینگونه در نخستین سال حضور در لیگ برتر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

حالا گرگانی ها در آغاز فصل جدید مسابقات مجدد میزبان طبیعت هستند آنهم در شرایطی متفاوت؛ شهرداری گرگان فصل گذشته برای چهارمین سال متوالی فینالیست لیگ برتر شد اما با وجود هزینه های میلیاردی نتوانست به پوکر قهرمانی برسد. اینگونه شد که شهرداری گرگان برای فصل جدید با هزینه های به نسبت کمتر و متعاقبا از دست دادن برخی بازیکنانش وارد مسابقات شد اگرچه امیدوار است با اتکا به تجربه بازیکنی مانند ارسلان کاظمی بتواند مقابل طبیعت مدعی نتیجه بگیرد.

در مورد رقابت شهرداری گرگان و طبیعت نباید از نیمکت مربیان این دو تیم هم غافل شد. نیمکتی که مهران شاهین طبع و صالح مخدومی روی آنها نشسته اند. این دو مربی چهار فصل پیش، زمانیکه شهرداری گرگان در اولین حضور در فینال موفق به کسب اولین قهرمانی خود شد، به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی در کادر فنی گرگانی ها بودند و حالا باید شاگردان شان را رو در روی هم قرار دهند.

برنامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:

پنجشنبه ۲۶ مهر

* شهرداری گرگان - طبیعت اسلامشهر
* فولاد هرمزگان - گلنور اصفهان
* نفت آبادان - آسمان ولایت مشهد
* پایش پات شاهرود - کاله مازندران
* مهگل البرز - پترونوین ماهشهر