آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان ارشد وزارت نفت برای پیگیری پالایشگاه دوم و بیمارستان صنعت نفت آبادان به این شهر سفر می‌کنند.

سیدمحمد مولوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجرای طرح احداث پالایشگاه خوزستان (پالایشگاه دوم آبادان) با ظرفیت روزانه ۱۸۰ هزار بشکه نفت خام فوق سنگین، همراه با ساخت واحد RCD و الگوی مبتنی بر تولید سوخت استاندارد کشتی خواهد بود.

وی افزود: مکاتباتی با دفتر رئیس جمهور و وزارت نفت انجام شد که بر این اساس مقرر شد هفته آینده مسئولان ارشد وزارت نفت برای پیگیری این موضوع به شهر آبادان سفر کنند و بازدید میدانی داشته باشند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیمارستان نیمه کاره صنعت نفت آبادان، عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های مسئولان ارشد وزارت نفت در آبادان، پیگیری عملیات احداث بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان است که متأسفانه پس از گذشت سال‌ها اما تکمیل نشده است.

مولوی توضیح داد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جدید نفت آبادان که در دست ساخت است ۱۵۰ تخت خوابی بوده که با زیر بنای ۲۸ هزار متر مربع در چهار طبقه بخش‌های درمانی، تشخیصی و ستادی در آن پیش بینی شده است.