رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مأموران این پلیس، ۹ هزار قلم لوازم یدکی احتکار شده را در انبار فروشگاهی در محدوده خیابان امیر کبیر تهران به ارزش ۸۰ میلیارد ریال کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار داشت: در راستای مقابله با احتکار کالاهای مورد نیاز شهروندان، مأموران این پلیس با اقدامات اطلاعاتی از احتکار مقادیری لوازم یدکی خودرو توسط متصدی یک فروشگاه در محدوده خیابان امیر کبیر تهران مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی، مکان دقیق نگهداری این کالاها را در یک انبار شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی، از محل بازدید کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ابراز داشت: در بازرسی انجام شده از این مکان‌ها، ۹ هزار و ۲۲۷ قلم انواع لوازم یدکی احتکار شده کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

سرهنگ گودرزی یادآور شد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد. لذا از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.