بندرعباس-فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف کالای قاچاق از نوع البسه و کفش به ارزش ۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با کالای قاچاق، روز گذشته مأموران فرماندهی انتظامی بندرعباس حین گشت زنی در اطراف ساحل خان سرخ مشاهده کردند تعدادی قایق در حال تخلیه بار قاچاق هستندکه به محض مشاهده مأموران قاچاقچیان از محل متواری شدند.

وی افزود: مأموران این یگان در بازرسی از قایق‌ها تعداد یک هزار ۱۰۰ جفت کفش بچگانه، تعداد یک هزار و۲۰۰ عدد پوشاک بچگانه، تعداد ۳ هزار و ۱۶۸ عدد انواع شلوار زنانه کشف کردند.

سردار علی اکبر جاویدان ارزش مالی محموله کشف شده را بنا بر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان کالا در دستور کار انتظامی شهرستان قرار داشته و پرونده قضائی تشکیل و به مرجع قضائی دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان پدیده قاچاق برای استان و کشور را تهدید اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم مردم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با این پدیده شوم یاری دهند.