بندرعباس-فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به وقوع نزاع بین دو طایفه در روستای هلر قشم برسر مشاجره برای سانحه رانندگی، از شناسایی و دستگیری ۸ نفر از عوامل دخیل در این درگیری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر مرادی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به اخلال در نظم و آسایش عمومی و راه‌بندان روبروی سالن ورزشی روستای هلر، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور مأموران مشاهده گردید عده‌ای در محل تجمع کرده و به وسیله سنگ پرانی و فحاشی با همدیگر درگیر می‌باشند، افزود: در بررسی اولیه مشخص شد شروع درگیری بین راننده خودرو با راکب یک دستگاه موتورسیکلت بوده است که منجر به مشاجره لفظی بین این دو نفر شده که در ادامه افرادی به طرفداری طرفین در محل تجمع کرده که باعث تشدید نزاع و درگیری شده است.

این مسؤول انتظامی با اشاره به اینکه بلافاصله نیروهای کمکی به محل اعزام و خوشبختانه این درگیری با مدیریت خوب عوامل انتظامی به سرعت خاتمه یافته و از تشدید تبعات آن پیشگیری گردید، تصریح کرد: در پی این درگیری سه دستگاه موتورسیکلت طعمه حریق شده و خودروهای پارک شده نیز به صورت سطحی دچار تخریب و خسارت شده است.

فرمانده انتظامی قشم با بیان اینکه با حضور پلیس و همکاری فعالانه و مؤثر بزرگان، ریش سفیدان و علمای روستا این درگیری به صورت کامل پایان یافت و در ادامه با اشرافیت اطلاعاتی مأموران ۸ نفر از عوامل دخیل در این درگیری در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند که متهمان در مواجهه با یکدیگر ضمن اقرار به اشتباه خود با یکدیگر مصالحه نمودند که در این راستا پرونده تکمیل و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه پرخاشگری برخی رانندگان به یکی از عوامل استرس‌زای زندگی روزمره تبدیل شده که با کوچک‌ترین تلنگری مانند یک تصادف ساده می‌تواند به یک نزاع خونین خیابانی تبدیل شود، تصریح کرد: در این میان، مدیریت خشم در رانندگی می‌تواند از بروز بسیاری از اتفاقات ناگوار و غیر قابل پیش بینی جلوگیری کند.