تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

شما می توانید با خیالی آسوده جدیدترین مدل های قاب گوشی و لوازم جانبی موبایل را از فروشگاه «بومرنگ» خریداری نمایید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، درست است که تلفن‌های همراه نسبت به چند سال پیش بسیار بادوام‌تر ساخته می‌شوند، اما سرمایه‌گذاری برای خرید محافظ گوشی یکی از ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه‌ها برای حفظ شکل ظاهری آن به‌نظر می‌رسد. کاور گوشی نه تنها می‌تواند از بدنه تلفن هوشمند شما در برابر خط و خراش‌های سطحی جلوگیری نماید، بلکه می‌تواند در زمان سقوط از رسیدن آسیب به آن ممانعت به عمل آورد.

خرید کاور گوشی جدید

کارشناسان ما در فروشگاه «بومرنگ» با مقایسه انواع قاب‌های محافظ موجود در بازار، سهولت استفاده، راحتی، محافظت، دوام و طراحی آن‌ها را مورد ارزیابی قرار داده اند. توجه داشته باشید که سه عامل مهم در زمان ارائه محصولات درنظر گرفته شده است: مقاومت در برابر ضربه، زیبایی ظاهری و ثبات رنگ.

با توجه به این امر شما عزیزان می‌توانید با خیالی آسوده جدیدترین مدل‌های قاب گوشیو لوازم جانبی موبایل را از فروشگاه «بومرنگ» خریداری نمایید. کلیه محصولات از درجه کیفی بالایی برخوردار هستند و با قیمت مناسبی عرضه می‌گردند.

انواع قاب گوشی آیفون

گوشی گران قیمت شما به محافظت بیشتری نیاز دارد! شما باید از دستگاه ارزشمند خود در برابر فرسودگی محافظت نمایید. همچنین باید آن را در برابر ضربات ناگهانی، سقوط‌های سریع و برخوردهای محکم به زمین ایمن کنید. برای این منظور به یک کاور گوشی استاندارد و باکیفیت نیاز دارید تا گوشی شما بی عیب به نظر برسد.

ما در فروشگاه «بومرنگ» انواع قاب آیفونمحافظ ساخته شده از بهترین متریال را برای محافظت چند برابری از تلفن گران قیمت شما ارائه داده ایم. تنوع طرح‌ها و رنگ‌ها زیاد است. از مدل‌های ساده تا مدل‌های فانتزی عروسکی با رنگ‌های خاص در سایت «بومرنگ» موجود است. انتخاب فروشگاه ما برای علاقمندان به لوازم جانبی و اکسسوری های ترند، بهترین گزینه به شمار می‌رود.

انواع کاور گوشی سامسونگ

جدیدترین مدل‌های قاب سامسونگرا می‌توانید در فروشگاه «بومرنگ» مشاهده و خریداری نمایید. گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید یک قاب کلاسیک، ساده و راحت است. این مدل‌ها که از متریال سخت‌تری ساخته می‌شوند، باریک هستند و دارای لبه‌های برجسته برای ایمن نگه داشتن صفحه نمایش شما در صورت لیز خوردن گوشی می‌باشند.

انواع مدل‌های مناسب گلکسی (ساده و فانتزی) موجود است. (سری آ، سری اس و …) این محصولات بدون حجم اضافی با طراحی فوق‌العاده باریک و در عین حال محافظت بالا، برای حمل گوشی در جیب یا کیف تان عالی است.

فروش کاور گوشی از جنس سیلیکون

اگر به دنبال ظاهر یا حس کمی متفاوت هستید، می‌توانید به سراغ خرید مدل‌های فانتزی بروید. عروسک‌های سیلیکونی با بیشترین دقت ساخته می‌شوند، لذا طرح‌های کارتونی و عروسکی دقیقاً شبیه به مدل اصلی هستند و این بر جذابیت آن‌ها می‌افزاید. انواع کاور گوشی دخترانه، زیبایی بصری زیادی دارند و احساس خوبی را منتقل می‌سازند.

دست گرفتن قاب‌های سیلیکونی با بدنه نرم کیس، بسیار دلپذیر و آسان است. دکمه‌ها و پورت‌ها کاملاً با دقت طراحی شده اند. به روزترین مدل‌های قاب آیفون و سامسونگ رونمایی شده در دو دسته بندی ساده و فانتزی از جنس سیلیکون را با بهترین کیفیت از فروشگاه بومرنگ خریداری نمایید.

مزیت‌های قاب‌های سیلیکونی

از مزایای قاب سیلیکونی می‌توان به پشتی نرم و ابریشمی آن اشاره کرد که باعث می‌شود قاب در دست شما راحت باشد.

همچنین روکش میکروفایبر بخش داخلی به محافظت از دستگاه شما در برابر خراش‌های ناخواسته کمک می‌کند. لبه‌های مدل‌های سیلیکونی با بلندی حداکثری ساخته می‌شوند تا به خوبی از تلفن هوشمند در برابر سقوط‌های ناگهانی محافظت نمایند.

از دیگر مزایای قاب‌های سیلیکونی می‌توان به رنگ‌های متنوع آن اشاره داشت. بنابراین می‌توانید کاور گوشی را با استایل خود مطابقت دهید. رنگ‌های پاستلی خاص و شیک قاب آیفون مثل یاسی، صورتی، آبی آسمانی و … احساس مینیمالیستی را به استایل شما می‌افزایند.

انواع کاور گوشی شفاف

این مدل‌ها نه تنها قیمت مناسبی دارند، بلکه طراحی شفاف آن‌ها به شما این امکان را می‌دهد که طراحی اصلی گوشی هوشمند خود را به رخ بکشید و در عین حال از آن در برابر هر گونه آسیب محافظت نمایید.

اگر صاحب یک گوشی آیفون یا اندروید هستید، به راحتی می‌توانید یک قاب شفاف سازگار با مدل تلفن خود را پیدا کنید.

جدیدترین انواع کاور گوشی شفاف رنگی یا مات با ضربه‌گیرهایی متناسب با گوشی شما عرضه اند. این مدل‌ها را از سایت «بومرنگ» خریداری نمایید.

رنگ‌های متنوع

به چه رنگی نیاز دارید؟ آیا رنگ‌های پنتون، پاستلی یا نئون می‌خواهید؟ آیا به رنگ‌های سفارشی مانند آمبره و آبرنگ نیاز دارید یا تنها به یک رنگ مادر (نظیر سفید یا مشکی) بسنده می‌کنید.

در فروشگاه «بومرنگ» هر رنگی که برای کاور گوشی مورد علاقه خود درنظر گرفته اید، یافت می‌شود. از رنگ‌های آبرنگی که در حال حاضر ترند شده اند، تا رنگ‌های پاستلی پرطرفدار و رنگ‌های اصلی ماندگار ارائه شده اند. از این رو به راحتی می‌توانید با یک جستجوی کوتاه در سایت، خاص ترین رنگ را برای خود برگزینید.

قاب‌های آینه‌ای یک گزینه شیک و منحصر به فرد برای استایل شما هستند که در ماه‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته اند. رنگ بندی متفاوت این مدل‌ها و صیقلی که بر روی بدنه قاب ایجاد شده است، می‌تواند خیلی جذاب باشد. برای خرید انواع قاب‌های آینه‌ای جدید مناسب آیفون، سامسونگ و شیائومی به سایت «بومرنگ» مراجعه نمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.