شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله در سخنرانی خود تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به هیولای خشمگینی تبدیل شده که تحمل شکست از مقاومت را ندارد، اما ما این حیوان وحشی را به طویله باز می گردانیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، سومین سخنرانی شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان از زمان شهادت سید حسن نصرالله از لحظاتی پیش آغاز شد.

وی در ابتدای این سخنرانی تاکید کرد: اسرائیل و کسانی که پشت سر آن قرار دارند، در حال جنگیدن و ارتکاب قتل عام هستند و باید ما در برابر آنها بایستیم و موضعی جدی اتخاذ کنیم.

وی افزود: امید ما به پیروزی بی حد و مرز است. اسرائیل رژیم غاصب و اشغالگری است که خطری واقعی برای جهان و منطقه است.

شیخ نعیم قاسم در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی، یک رژیم مبتنی بر قتل و کشتار و آواره کردن است. اسرائیل به جنایاتی که دیگران را به وحشت می‌اندازد و حمایت‌های مطلق آمریکا دل خوش کرده است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: این حق فلسطینیان است که اقداماتی برای بیرون راندن رژیم اشغالگر انجام دهند و مانع تداوم اشغالگری شوند.

وی تصریح کرد: طوفان الاقصی نتیجه ۷۵ سال اشغالگری بود و این حقی مشروع است. ما در لبنان خود را از فلسطین جدا نمی‌دانیم و منطقه را هم از فلسطین جدا نمی‌دانیم. دشمن صهیونیستی ۲۲ سال در لبنان بود و تنها با مقاومت خارج شد.

لبنان در پروژه توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی قرار دارد

وی افزود: لبنان در دایره پروژه توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی در منطقه قرار دارد. بر همین مبنا حمایت ما از فلسطین، حمایت از حق است چون آنها صاحبان حق در سرزمین خود هستند.

وی افزود: ما از فلسطینیان حمایت می‌کنیم تا خطر را از آنها دفع کرده و البته جلوی طرح توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی نیز بایستیم.

نتانیاهو تحقق خاورمیانه جدید را در سر دارد

وی در ادامه با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحقق خاورمیانه جدید را دنبال می‌کند، افزود: ما با خطر خاورمیانه جدید به شیوه آمریکایی صهیونیستی مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: ما خواهان آتش‌بس در غزه شدیم تا حملات علیه اسرائیل را متوقف کنیم. مقاومت ما مشروع و دفاعی است و هدف مخالفت با اشغالگری و آزادسازی سرزمین است.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: پروژه کنونی در منطقه، پروژه‌ای توسعه‌طلبانه است و فلسطین باید آزاد شود.

حمایت از فلسطین مایه افتخار ایران است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه تاکید کرد: ایران به خاطر آزادی فلسطین از فلسطینیان حمایت می‌کند.

وی افزود: حمایت از فلسطین مایه افتخار ایران است که همه توان خود را برای تقویت جایگاه فلسطین به کار گرفته است.

پروژه صهیونیست‌ها ویرانگرانه است

وی در ادامه تاکید کرد: اگر با رژیم صهیونیستی مقابله نکنیم، به اهداف خود دست خواهد یافت.

نعیم قاسم تاکید کرد: ما شرافتمندانه مقاومت و مبارزه می‌کنیم اما رژیم اشغالگر وحشیانه اقدام به کشتار زنان و کودکان و افراد مسن می‌کند. ما می‌دانیم که پروژه رژیم صهیونیستی ویرانگرانه است.

هر نقطه از اراضی اشغالی را می‌توانیم هدف قرار دهیم

نعیم قاسم در ادامه با اشاره حملات موشکی گسترده حزب الله علیه اراضی اشغالی تاکید کرد: هر نقطه از اراضی اشغالی را می‌توانیم هدف قرار دهیم و خودمان نقطه مناسب را انتخاب می‌کنیم.

وی افزود: من خطاب به جبهه داخلی رژیم صهیونیستی می گویم که تنها راه حل شما برقراری آتش بس است و پس از برقراری آتش بس بر مبنای مذاکرات غیر مستقیم است که شهرک نشینان به شمال اراضی اشغالی باز خواهند گشت.

صهیونیست‌ها از خان اول هم عبور نکرده اند

وی در ادامه تاکید کرد: درست است که هدف قرار دادن رهبران مقاومت و در صدر آنها دبیرکل شهید و بزرگ حزب الله، رخدادی سخت و دشوار است و صهیونیست‌ها در کنار آن در صدد ضربه زدن به زیرساخت‌های اساسی لبنان هستند، اما هنوز حتی از گام اول هم عبور نکرده اند.

این حیوان خشمگین را به طویله بازمی‌گردانیم

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: تنها راه پیروزی ما و بازپس گرفتن اراضی اشغال شده، ادامه مقاومت و تداوم پایداری ملت حول این محور است.

وی تاکید کرد: ما در برابر یک هیولای وحشی قرار داریم که نمی‌تواند تحمل کند مقاومت، او را از تحقق اهدافش منع کند، من به شما بشار می‌دهم که ما افسار این حیوان وحشی را بدست گرفته و آن را به طویله باز می‌گردانیم.