رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بی‌اعتمادی نظامیان ارتش این رژیم نسبت به تصمیمات فرماندهان صهیونیست پرده برداشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با به درازاکشیدن جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و لبنان، ضربات هولناک مقاومت به صهیونیست‌ها و وحدت میادین محور مقاومت، شکاف‌ها و تردیدها در بدنه ارتش رژیم صهیونیستی روز به روز در حال تشدید است.

در همین راستا روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» فاش کرد که نظامیان صهیونیست عضو یگان «آگوز» ارتش رژیم صهیونیستی با فرماندهان خود درباره نگرانی نسبت به تصمیمات اتخاذشده در این یگان صحبت کرده‌اند.

این روزنامه صهیونیستی نوشت: شماری از جنگجویان یگان آگوز نگرانی‌های خود را نسبت به روش اتخاذ تصمیم‌ها در این یگان در جریان رویارویی با حزب‌الله ابراز داشته‌اند.

یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که نگرانی‌های نظامیان صهیونیست عضو یگان آگوز ارتش رژیم صهیونیستی شامل شروط خدمت و روش حمله به برخی اهداف در جریان درگیری‌های اخیر در جنوب لبنان می‌شده است.

این روزنامه صهیونیستی تصریح کرد: پیکارجویان آگوز خواهان تغییر روشی شده‌اند که فرماندهان آن‌ها از گذر این روش تصمیمات خود را پیش از نبردِ دوباره در مرزها اتخاذ می‌کنند.

یدیعوت آحارونوت بیان کرد که تنش در یگان آگوز ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با بازتوزیع افسران صهیونیست به عنوان افراد جایگزین برای کشته‌ها و زخمی‌ها در رویارویی‌های اخیر با رزمندگان حزب‌الله لبنان بروز یافته است.