جنبش حزب الله لبنان از حمله موشکی به عمق سرزمین های اشغالی خبر داد که در پی این حملات چندین صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر اطلاع رسانی جنگ مقاومت اعلام کرد که نیروهای مقاومت لبنان با موشک قادر ۲ اطراف تل آویو را به شدت هدف قرار دادند.

گفتنی است که این روزها و پس از ترور رهبران نیروهای منابع صهیونیست از روشن شدن آژیر خطر در مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی از بیم حملات حزب الله خبر می‌دهند.

اکنون در منطقه الجلیل به طور گسترده آژیرها روشن شده و شهرک نشینان به پناهگاه‌ها فرار کرده‌اند. مقاومت توسط رژیم صهیونیستی، شهرهای سرزمین‌های اشغالی در زیر آتش موشک‌ها و پهپادهای حزب الله و دیگر گروه‌های محور مقاومت قرار دارد.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن هشدار خطر ورود پهپاد در مناطقی همچون «کفار گلعادی» در الجلیل الاعلی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

از سوی دیگر، آژیر خطر همچنین اکنون در شهرک‌های «شآر یشوو» و «کفر سولد» به صدا درآمده است.

شبکه العربی نیز در این باره گزارش داد که آژیرهای هشدار در صفد و اطراف آن جهت مقابله با شلیک موشک‌ها از لبنان به صدا در آمدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی حملات را تأیید کردند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با تأیید روشن شدن آژیر هشدار، اعلام کردند که این آژیرها در نتیجه شلیک‌شدن چندین موشک از جنوب لبنان به صدا در آمده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش داد که در این ساعت غیر معمول و پاسی از نیمه شب، شلیک موشک‌ها هزاران تن از شهرک نشینان را راهی پناهگاه‌ها کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی نزدیک به ۵۰ موشک از لبنان به سوی صفد شلیک شده است.

برخی رسانه‌ها اعلام کردند که گنبد آهنین تنها برخی از موشک‌های شلیک شده حزب‌الله را رهگیری کرده و برخی دیگر به هدف خورده است.

یک رسانه صهیونیست نیز خبر داد که یکی از موشک‌های شلیک شده به ساختمانی اصابت کرده است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی تأیید کرد که در نتیجه سقوط ۵ موشک از لبنان ۲ اسرائیلی زخمی شدند.

براساس این گزارش محوطه یک منزل در صفد در شمال اسرائیل هدف موشک قرار گرفت.

این حملات موشکی چندین مجروح برجای گذاشت

بخش اطلاع رسانی جنگ حزب الله نیز اعلام کرد که منابع صهیونیستی اعلام کردند که این حملات موشکی چندین مجروح برجای گذاشته است.

حزب الله در بیانیه دیگری با تأیید حملات موشکی خود اعلام کرد که این حملات سنگین موشکی در پاسخ به حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به شهرها، روستاها و غیرنظامیان در غزه و لبنان صورت گرفته است.

همچنین در ادامه حملات مقاومت اسلامی لبنان به مواضع ارتش رژیم اسرائیل، حزب الله اعلام کرد که دقایقی پیش شهرک نشین یفتاح را با موشک هدف قرار داده است.

دو مقر توپخانه‌ای صهیونیستی نیز هدف قرار گرفتند

حزب الله همچنین از موشک باران دو مقر توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی خبر داد.

براساس این گزارش، یگان توپخانه‌ای ارتش اشغالگر را در شهرک «دلتون» هدف حملات موشکی خود قرار داد.

در دومین عملیات موشکی نیروهای مقاومت لبنان نیز، یگان توپخانه ارتش اسرائیل در شهرک «دیشون» موشک باران شد.