اهواز - رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: برای ساخت و تکمیل مدارس به ویژه در مناطق روستایی، حاشیه شهرها و مناطق محروم آن هم در حجم گسترده در کنار دولت هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی صبح امروز چهارشنبه در آئین افتتاح ۲۷ مدرسه خوزستان که در مدرسه مهدیه شهرک الهیه اهواز برگزار شد، بیان کرد: بر خود ببالیم که ما در طرف درست تاریخ ایستاده‌ایم، نبرد امروز بین حق و باطل نبردی تمدنی است که برخی آن را به ۲ کشور تقلیل می‌دهند اما اینگونه نیست.

وی با بیان اینکه نبرد تمدنی است، گفت: جالب است که به روزهای آخر خودش نزدیک می‌شود، خیلی خرسند باشید از اینکه در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید، خداوند به ما جان داد و این حیات را در انقلاب اسلامی و در نظام مقدس در جبهه حق داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: اگر به وظیفه خود درست عمل کنیم و اگر بدانیم اکنون که در جبهه حق قرار گرفته‌ایم، بدانیم وظیفه مان در زمان و مکان چیست.

سردار زهرایی با اعلام اینکه رئیس جمهور گفته آمادگی و نظر ویژه دارد که مدارس مناطق محروم را با کمک بسیج و بسیج سازندگی به اتمام برسانند، عنوان کرد: بنده حقیر از این تریبون اعلام می‌کنم که این یک نمونه برای حسن نیت بسیج و سپاه در همکاری با دولت‌ها، در به میدان آوردن همه جهادگران و مردم برای اینکه حل مسئله بکند، است.

وی اضافه کرد: ما نیز اعلام آمادگی می‌کنیم که برای ساخت و تکمیل مدارس به ویژه در مناطق روستایی، حاشیه شهرها و مناطق محروم آن هم در حجم گسترده و در طول یک زمان مشخص پای کار دولت و کمک کننده به دولت هستیم تا چنین مسأله‌ای ریشه کن شود، البته نوسازی مدارس کشور باید کارسازی این کار را انجام دهد.