گناوه- رییس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه گفت: در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۰ هزار خدمت در کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) گناوه با کمترین تعرفه و با نرخ دولتی ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن فخرایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) در مرکز شهر گناوه وابسته به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه با تعرفه دولتی در تمامی ایام در کشیک‌های صبح و عصر فعال و آماده ارائه خدمات تخصصی به مردم شهرستان است.

رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه عنوان کرد: تعداد ۳۷ متخصص در ۱۸ حوزه تخصصی پزشکی شامل اطفال، داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، چشم‌پزشکی، پوست و مو و زیبایی، کلیه و مجاری ادراری، ارتوپدی، قلب و عروق، اعصاب و روان، جراح مغز و اعصاب و دیسک و ستون فقرات، مغز و اعصاب، عفونی، پاتولوژی، بیهوشی، طب اورژانس، رادیولوژیست و داروساز در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه مشغول به خدمت هستند.

فخرایی ادامه داد: خدماتی از قبیل ویزیت، نوار مغز، نوار قلب، اکوی قلب، بینایی‌سنجی، خدمات مامایی، پانسمان و کشیدن بخیه، سرم تراپی، انواع عمل‌های جراحی سرپایی، انواع تزریقات، کلینیک دیابت، مشاوره‌های تغذیه و روانشناسی در کلینیک تخصصی جهت رفاه حال شهروندان با تعرفه دولتی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته پزشک متخصص گوش و حلق و بینی با تجربه کاری بالا نیز در چند روز آینده به مجموعه پزشکان متخصص درمانگاه اضافه خواهد شد که یکی دیگر از خواسته‌های به‌حق مردم بوده است.

وی گفت: همچنین در تلاش هستیم با اضافه کردن یونیت دندان‌پزشکی در کلینیک، شاهد حضور دندان‌پزشک با تعرفه دولتی در بخش درمان باشیم تا مقداری از دغدغه مردم در این زمینه نیز کاسته شود.

رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه تصریح کرد: یکی از خدمات در دسترس در این کلینیک، خدمت به بیماران دیابتی به‌صورت رایگان بوده که در روزهای سه‌شنبه با حضور پرستار، کارشناس تغذیه و متخصص داخلی انجام می‌شود و علاوه بر ویزیت و ارائه راهکارهای درمانی، مراجعین از خدمات مشاوره نیز جهت پیشگیری از ابتلاء یا کنترل بیماری خود می‌توانند بهره‌مند شوند.