حجت‌الاسلام قرائتی گفت: در کشورمان ما طرح تحول نه، مرد تحول نیاز داریم، مرد تحول می‌خواهیم تا مشکلات را حل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با شعار «با خانواده، برای ایران برای مدرسه» روز گذشته ۲۴ مهر با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور، وزیر آموزش و پرورش، معاونان و مدیران کل و مشاوران وزیر و اعضای انجمن اولیا و مربیان استان تهران در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در آئین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: همه باید به آموزش و پرورش کمک کنند تا قوی‌ترین افراد تربیت شوند.

وی ادامه داد: همه ما مسئول هستیم. هر کدام از ما باید به سهم خودمان به آموزش و پرورش کمک کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور تاکید کرد: اکنون من به عنوان مسئول نماز کشور نگاه می‌کنم که اهتمام و مشارکت دانش‌آموزان در نماز، بهتر از مقاطع و دوره‌های بالاتر است. کار در آموزش و پرورش شغل نیست، سرمایه‌گذاری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان اینکه خداوند متعال تنها جایی که ۱۱ بار قسم می‌خورند درباره اخلاق و تربیت است، اضافه کرد: کشورهای دیگر تکنولوژی دارند ما هم داریم، بقیه امکانات دارند ما هم داریم اما امتیاز ما نسبت به بقیه کشورها، امید به خداوند است که ما داریم ولی آن‌ها ندارند.

وی با بیان اینکه علم باید در راستای خدمت به جامعه باشد، گفت: محتوای آموزشی باید باعث رشد بچه‌ها شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: در کشورمان ما طرح تحول نه، مرد تحول نیاز داریم. مرد تحول می‌خواهیم تا مشکلات را حل کند.

وی تاکید کرد: ائمه جمعه و جماعات باید با حضور در دانشگاه فرهنگیان به شبهات دانشجویان پاسخ دهند. من از آموزش و پرورش به خاطر اهتمام به امر نماز تشکر می‌کنم، کارهای خوبی انجام شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی به اعضای انجمن اولیا و مربیان توصیه کرد که هر هفته یک کتاب بخوانند و حتماً تفاسیر قرآن را مطالعه کنند.