اکران مردمی فیلم سینمایی «استاد» با حضور برخی از عوامل در پردیس سیمرغ محمودآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکران مردمی فیلم سینمایی «استاد» با حضور حسن معجونی، سجاد بابایی، هدیه حسینی‌نژاد و کارگردان این فیلم عماد حسینی در پردیس سیمرغ محمودآباد در جمع طرفداران و مخاطبان این فیلم برگزار شد. هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون هم مهمان ویژه این مراسم بود.

در ابتدای این مراسم عماد حسینی کارگردان فیلم گفت: «استاد» اولین فیلم بلند سینمایی من است. اهل مازندران هستم و خوشحالم که اولین اکران مردمی این فیلم در این شهر رقم خورده است.

حسن معجونی بازیگر فیلم سینمایی «استاد» هم در این دیدار عنوان کرد: اتفاق خوشایندی که امشب رقم خورده است اینکه افتتاحیه این فیلم، از این شهر شروع شد. چه بهتر که مراسم‌های این‌چنینی در شهرستان‌ها برگزار شود و امیدوارم که از تماشای این فیلم لذت ببرید.

سجاد بابایی بازیگر سینما هم در این باره بیان کرد: سال پیش یعنی دقیقاً در همین روزها یکی از بزرگ‌ترین سینماگرهای ایران را از دست دادیم. استاد داریوش مهرجویی نقش مهمی در ساخت سینمای اجتماعی ایران داشت. معتقدم همانطور که یاد و نام استاد مهرجویی زنده است سینمای اجتماعی هم زنده است. از شما می‌خواهیم با معرفی و تماشای این فیلم، از این جنس آثار حمایت کنید.

بابایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: خیلی خوشحالم که در این فیلم بازی می‌کنم، چون یک فیلم اجتماعی است که هم قصه دارد و هم حرف مهمی برای گفتن دارد. به نظر من باید این فیلم در فضاهای دانشگاهی به نمایش در بیاید و حتی کارشناسان حقوقی و قضائی مسئله‌ای که در این فیلم طرح شده، بررسی کنند.

هدیه حسینی‌نژاد دیگر بازیگر این فیلم گفت: آقای بابایی گفت که حقوقدان‌ها و دانشگاهی‌ها باید این فیلم را ببینند اما بیشتر امیدوارم که خانم‌ها این فیلم را ببینند و با معرفی‌اش به دیگران از حرفی که فیلم می‌زند، حمایت کنند. امیدوارم با ساخت چنین فیلم‌هایی، صدای زنان بیشتر شنیده شود و زنان برای شکستن سکوت‌شان ترسی نداشته باشند.

در انتهای مراسم حاضران در سالن سینمایی سیمرغ محمودآباد در کنار عوامل به تماشای این فیلم نشستند.