بوشهر- معاون فنی و عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: ۲۲ هزار و ۱۸۰ مأموریت در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ در اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پور شمس صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شش ماه اول امسال، ۲۲ هزار و ۱۸۰ مأموریت در اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر ثبت شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۶ هزار و ۶۸۱ مورد مرتبط با حوادث حمل‌ونقل شهری و جاده‌ای و ۱۵ هزار و ۴۹۹ مورد مربوط به حوادث غیر مرتبط با حوادث و فوریت‌های داخلی است.

معاون فنی و عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر با آماده‌باش کامل در شبانه‌روز و در هر شرایط و موقعیتی آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز بوده و مثل همیشه در کنار مردم هستند.

پور شمس اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش حجم مأموریت‌ها در شش‌ماهه دوم سال، برنامه‌ریزی مناسب برای آمادگی نیروی انسانی و تقویت و نگهداشت مناسب ناوگان صورت می‌گیرد.

معاون فنی و عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر با اشاره به اینکه اورژانس پیش بیمارستانی خط اول درمان بوده و بسیار شغل پر تنش و استرس‌زایی است، افزود: ازاین‌رو نقش خانواده همکاران اورژانس نیز بسیار پر رنگ است که از همه این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را دارم.