اهواز - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: محرومیت زدایی و ساماندهی مدارس سنگی در نقاط محروم و کم برخوردار یکی از اقداماتی بود که در سال های گذشته از سوی سپاه انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدی پور صبح امروز چهارشنبه در آئین افتتاح ۲۷ مدرسه خوزستان که در مدرسه مهدیه شهرک الهیه اهواز برگزار شد، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسالت بسیار مهمی دارد و آن پاسداری از حق و حقیقت است، چیزی که نظام تعلیم و تربیت تلاش کرده با صرف هزینه‌های بسیار، امکانات و تجهیزات فراوان بتواند این حقیقت را تبیین کند لذا این مساله رسالت مشترکی است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب توصیه‌های فراوانی در خصوص نظام تعلیم و تربیت دارد. از آنجایی که سپاه بیشتر دیده و شنیده می‌شود به همه دستگاه‌ها این فرصت را می‌دهد تا در کنار سپاه پاسداران قرار گیرند که بتواند اقدامات مردمی و دولت را بهتر نشان دهد.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی و ساماندهی مدارس سنگی در نقاط محروم و کم برخوردار یکی از اقداماتی بود که در سال‌های گذشته از سوی سپاه، بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی شکل گرفت، تصریح کرد: کاری که کمتر پیمانکاری می‌توانست در این نقاط حاضر شود. تفاوت سپاه پاسداران با پیمانکاران ما این است که سپاه سود را در خدمت به مردم، لبخند مردم و جامعه می‌بیند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: با همکاری بسیج سازندگی موفق شده‌ایم بیش از ۲۵ مدرسه و ۶۳ کلاس درس را در استان آماده کنیم، همچنین قریب به ۳۴ کلاس درس دیگر نیز در دست اجرا داریم. آینده ما با سپاه، بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی روشن است.

سعیدی پور به مسئولیت‌های اجتماعی دور دوم سفر رئیس جمهور اشاره و عنوان کرد: اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی ابلاغ شده و قریب به ۱۱۰ پروژه در هفته آینده رونمایی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی برنامه داشته و قصد داریم در تفاهم نامه‌ای مشترک نسبت به جمع‌آوری بیش از ۱۰۰ کلاس درس سنگی در قالب ۳۰ مدرسه اقدام کنیم.