سمنان- رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان گفت: مردم نیک اندیش این استان هشت میلیارد ریال به محور مقاومت و مردم فلسطین، غزه و لبنان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کاشفی در جمع خبرنگاران پیش از ظهر چهارشنبه در بسیج سازندگی استان سمنان از جمع‌آوری هشت میلیارد ریال کمک‌های مردمی از استان برای مردم لبنان و غزه و محور مقاومت خبر داد.

وی با بیان اینکه پشتیبانی از جبهه مقاومت محور و هدف اصلی مردم از این کمک‌ها است، افزود: مردم نیک‌اندیش استان سمنان در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی کمک‌های خود را به جبهه مقاومت سرازیر کردند

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه مردم این استان همچنین به نیت تقویت ایستادگی و مقاومت در برابر تجاوز ددمنشانه رژیم اشغال گر قدس و همدستانش این کمک‌ها را کرده اند، گفت: پاسخ به نیازهای اضطراری در مناطق درگیر از جمله دیگر اهداف این کمک‌ها عنوان شده است.

کاشفی با بیان اینکه بسیج سازندگی مأمور جمع آوری و ارسال کمک‌های مردم استان سمنان شده است، افزود: شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۵۵۷۳۹۹۸ به نام مجمع جهادی استان سمنان برای این کار اختصاص داده شده است.

گفتنی است روز گذشته و در شورای اداری استان سمنان نماینده ولی فقیه در سمنان خواستار اعلام روش‌های کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت از سوی مسئولان ذی ربط و رسانه‌ای کردن آنها شده بود.