بازیگران و عوامل نمایش «هوش پشه‌ای» همزمان با اعلام ساعت و زمان اجرای این اثر معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی نمایش، بازیگران و عوامل نمایش «هوش پشه‌ای» به نویسندگی و کارگردانی سامان کرمی کاری از گروه تئاتر «مروارید» که از دوم آبان دور دوم اجرای خود را ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر تهران آغاز می‌کند، معرفی شدند.

الهه اصغری، فائزه صدر، بهروز لسانی، خورشید یاری، پرهام نجفی و فرهام نجفی در این نمایش که پیش از این اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳ در تالار هنر میزبان تماشاگران بود، به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین هوتن شکیبا با صدای خود در نقش ربات هوش مصنوعی، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان در تماس تصویری این گروه نمایشی را همراهی می‌کنند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «پسری تنها در خانه که وابستگی شدیدی به اینترنت و فضای مجازی دارد؛ سعی می‌کند مشکلات واقعی و حتی ساده در زندگی را با استفاده از اطلاعات موتور جستجوگر و هوش مصنوعی حل کند اما با ورود پشه‌ها اتفاقات عجیبی برایش رقم می‌زند.»

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به مشاور کارگردان و مجری طرح: مینا گلپایگانی، طراح صحنه: مجتبی مهدی، آهنگساز: حسین شعاعی، طراح جلوه‌های نوری و بصری: ولی ثقفی و ایمان گودرزی، طراح لباس: نسیم ملکی، طراح گریم: حسین تبریزی، لیلا پریشان، بادی پرکاشن: کیمیا مظفری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: کیمیا مظفری، گروه کارگردانی: اکرم فرهی، نرگس پروانیا، مدیران صحنه: مهدی مظلوم و مرتضی ذاکری، عکاس: نرگس پروانیا و کیانوش سلطانی‌متین، تیزر و متریال تبلیغاتی: نرگس پروانیا و مانی قبولی خوشرو، موشن و تصاویر ویدئویی اجرا: متین بهشتی، مسعود بهشتی، طاها شفیعی و علی باوفا، طراح پوستر و بروشور: کیانوش سلطانی متین، مدیر روابط عمومی و رسانه: نگار امیری، اشاره کرد.

«هوش پشه‌ای» از دوم آبان به مدت ۱۵ شب ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر تهران روی صحنه است و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این اثر را از سایت تیوال تهیه کنند.