کرج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: سالانه به واسطه مهاجرت‌پذیری استان، بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار نفر به جمعیت البرز افزوده می‌شود که در این راستا باید زیرساخت‌ها به روزرسانی شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد افضلی صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت محیط‌زیست البرز با اشاره به مهاجرپذیری بالای استان مطرح کرد: سالانه به واسطه مهاجرت‌پذیری این استان، بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار نفر به جمعیت البرز افزوده می‌شود که در این راستا باید زیرساخت‌ها به روزرسانی شوند.

وی افزود: برای همگام شدن با تأمین نیازهای جمعیت در زمینه‌های مختلف باید دوید، چرا که اگر قدم زنان حرکت کنیم، بدون شک عقب خواهیم ماند و اگر یک نفر این کار را انجام ندهد، افراد دیگری آن را به انجام خواهند رساند که در صورت توقف، با توجه به فراوانی اقدامات و پروژه‌های در حال انجام، کار مانند غلطک از روی ما رد خواهد شد.

افضلی خطاب به مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان البرز بیان کرد: در هفته دولت، استان البرز در اجرای پروژه‌های عمرانی از نظر تعداد، از سوی وزارت کشور به عنوان استان برتر انتخاب شد و با توجه به لزوم دارا بودن مطالعات زیست محیطی در اجرای پروژه‌ها، بدون شک البرز یکی از پرکارترین استان‌های ایران است.